عصر خودرو

۸۲ میلیون ورقه بهادار در بازارهای فرابورس دست به دست شد

عصر بازار: معاملات ۲۸ مهرماه ۱۳۹۴ در فرابورس ایران با خرید و فروش ۸۲ میلیون و ۵ هزار سهم به ارزش ۳۹۳ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال به پایان رسید.

۸۲ میلیون ورقه بهادار در بازارهای فرابورس دست به دست شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، بیشترین حجم معاملات امروز مربوط به معامله 6 میلیون و 700 هزار سهم بانک حکمت ایرانیان بود و بیشترین ارزش معاملات امروز به میزان 33 میلیارد و 130 میلیون ریال در اختیار پالایش نفت لاوان بود.
    امروز در بازار فرابورس، 82 میلیون ورقه بهادار در 13 هزار و 372 نوبت دست به دست شد که دفعات معامله در مقایسه با روز گذشته بیش از 2 برابر افزایش نشان داد.

    بر اساس این گزارش، معاملات 28 مهرماه 1394 در فرابورس ایران با خرید و فروش 82 میلیون و 5 هزار سهم به ارزش 393 میلیارد و 470 میلیون ریال به پایان رسید.

    بیشترین حجم معاملات امروز مربوط به معامله 6 میلیون و 700 هزار سهم بانک حکمت ایرانیان بود و بیشترین ارزش معاملات امروز به میزان 33 میلیارد و 130 میلیون ریال در اختیار پالایش نفت لاوان بود.

    در ساعت اولیه معاملات امروز، شاخص کل فرابورس 3 واحد بالا رفت اما مجددا به وضعیت اولیه برگشت و با کاهش 6 واحدی نسبت به روز قبل روی عدد 706.76 ایستاد.

    شرکت‌های توسعه و عمران کرمان، مس تکنار و نیرو سرمایه بیشترین افزایش و شرکت‌های شمال شرق شاهرود، بیمه اتکایی ایرانیان و سبحان دارو بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند و هر ورقه اوراق تسهیلات مسکن 655 تا 686 هزار ریال دست به دست شد.

    بر اساس این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 357 هزار و 680 سهم بیشترین حجم معاملات ETF را در روز جاری از آن خود کرد و اوراق اجاره ماهانه رایتل با داد و ستد 793 هزار و 840 ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

    نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان ، بانک دی، سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، قند شیروان، پالایش نفت تهران و پالایش نفت لاوان به عنوان پربیننده‌ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.

    گفتنی است، نمادهای معاملاتی شرکت بیمه نوین پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، امروز آماده انجام معامله شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها