عصر خودرو

عباسی معروفان:

خرید تضمینی گندم به ۷ میلیون و ۲۰۰ هزارتن رسید

عصر بازار- معاون بازرگانی دولتی گفت:تا به امروز ۷ میلیون و ۲۰۰ هزارتن گندم با ارزش بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از گندمکاران ۳۱ استان خریداری شد.

خرید تضمینی گندم به ۷ میلیون و ۲۰۰ هزارتن رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن عباسی معروفان معاون داخلی بازرگانی دولتی با اشاره به آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم اظهار داشت: تا به امروز 7 میلیون و 200 هزارتن گندم  با ارزش بیش از 8 هزار میلیارد تومان از گندمکاران 31 استان خریداری شد.

    به گفته وی استان خوزستان با یک میلیون و 353 هزارتن،گلستان با یک میلیون و 100 هزارتن و فارس با 900 هزارتن از استان های تولیدکننده برتر گندم برشمرد.

    عباسی معروفان ادامه داد: تا کنون 4 هزار و 800 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران معادل 57 درصد بهای گندم های تحویلی از کشاورزان پرداخت شده است.

    وی با بیان اینکه تا پایان فصل خرید گندم به بالای ده میلیون تن می رسد، افزود: براین اساس 50 درصد مطالبات گندمکاران پس از تحویل در اسرع وقت و مابقی پس از ثبت در سامانه پرداخت می شود.

    معاون داخلی بازرگانی دولتی با اشاره به آخرین وضعیت خرید دانه های روغنی بیان کرد: تا به امروز جمعا 178 هزارتن انواع دانه های روغنی گندم، کلزا و گلرنگ با ارزش بالغ بر 500 میلیارد تومان از کشاورزان 31 استان خریداری شد.

    وی رقم پرداختی بابت خرید تضمینی دانه های روغنی را 440 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مابقی بهای دانه های روغنی خریداری شده بلافاصله پس از ثبت در سامانه به حساب کشاورزان واریز می شود.

    برچسب ها