عصر خودرو

با حضور معاون اول رییس‌جمهوری ؛

کارخانه ایران خودرو کرمانشاه به بهره‌برداری رسید

عصر بازار- کارخانه ایران خودرو کرمانشاه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است که در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال به بهره برداری رسید.

کارخانه ایران خودرو کرمانشاه به بهره‌برداری رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، کارخانه ایران خودرو کرمانشاه با ظرفیت اسمی تولید سالانه 30 هزار دستگاه و در دو شیفت کاری با هدف توسعه صادرات با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افتتاح شد.

    در فاز نخست این ‌کارخانه و در یک شیفت کاری، سالانه 15 هزار دستگاه پژو پارس تولید می شود که این میزان در دو شیفت کاری به سالانه 30 هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.

    طبق اعلام ایران خودرو، با بهره برداری از این کارخانه به طور مستقیم برای حدود 300 نفر فرصت شغلی فراهم شده است. محصولات تولیدی کارخانه ایران خودرو کرمانشاه مطابق با استانداردهای روز کیفی، تولید و قابلیت صادرات به بازارهای منطقه به خصوص کشور عراق را دارد.

    عملیات اجرایی این کارخانه از سال 1394 آغاز شده بود و تمامی فرایند طراحی، تولید، ساخت و نصب تجهیزات بدون استفاده از مشاوران خارجی و به وسیله مهندسان ایران خودرو و شرکت تام انجام شده است.

    کارخانه ایران خودرو کرمانشاه در 30 هکتار و در شهرک صنعتی صحنه واقع شده است .

    برچسب ها