عصر خودرو

«ماهنامه بورس» شماره ویژه «اقتصاد مقاومتی در بازار سرمایه» منتشر شد

عصر بازار- شماره جدید «ماهنامه بورس» با محوریت «بررسی عملکرد بازار سرمایه در اقتصاد مقاومتی» و «مجمع سالیانه بورس اوارق بهادار تهران» منتشر شد.

«ماهنامه بورس» شماره ویژه «اقتصاد مقاومتی در بازار سرمایه» منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس تهران، دکتر «سیدمحمد هاشمی نژاد»، سردبیر ماهنامه درباره تازه ترین شماره ماهنامه گفت: «ماهنامه بورس» با توجه به رسالتی که در حوزه انتشار اطلاعات و اخبار بازار سرمایه و ایفای نقش اطلاع رسانی در این بازار دارد، طی پرونده ویژه ای به بررسی تازه ترین دستاوردهای بازار سرمایه کشور در زمینه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، پرداخته  است.

    وی افزود: پرونده دیگر ماهنامه بورس به تشریح ابعاد مختلف گزارش یکساله عملکرد هیات مدیره بورس تهران به مجمع عمومی عادی سالیانه، پرداخته است. در این پرونده، اهم اقدامات انجام شده در سال مالی 95 و برنامه های توسعه ای شرکت برای سال مالی 96، اطلاع رسانی شده است.

    وی همچنین یادآور شد: خوانندگان «ماهنامه بورس» می توانند در شماره 144 این نشریه علاوه بر گزارش های ذکر شده، گزارش ویژه فرایند تکمیل پروژه ساختمان بورس در منطقه سعادت آباد تهران را که به همراه گزارش تصویری و با هدف اطلاع رسانی به فعالان بازارسرمایه، سهامداران و مخاطبان ماهنامه درج شده است، مطالعه نمایند.

    دکتر هاشمی نژاد همچنین به انتشار «کارنامه عملکرد بورس تهران طی 3 ماهه ابتدایی سال 96»، و «گزارش ویژه از بازارهای بین‌الملل » در شماره جدید ماهنامه بورس اشاره کرد و گفت: بخش گفتگوی این نشریه نیز همانند شمارگان قبلی با هدف معرفی آخرین دستاوردهای شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس و دیگر ارکان و نهادهای فعال در بورس تهران و آشنایی هرچه بیشتر خوانندگان با آنان به گفتگو با مدیرعامل یکی از هلدینگ های پذیرفته شده در بورس تهران پرداخته است.

    وی در خصوص تاریخچه فعالیت ماهنامه گفت: «ماهنامه بورس» به‌عنوان نخستین رسانه تخصصی بازار سرمایه کشور، با صاحب‌امتیازی «شرکت بورس اوراق بهادار تهران» و در شمارگان 3 هزار نسخه، به‌طور ویژه به بازتاب تازه‌ترین اخبار، رویدادها و فعالیت‌های بورس تهران در عرصه‌های داخلی و جهانی می‌پردازد و در سال 96 نیز با هدف توسعه دانش مالی و توسعه فرهنگ سرمایه گذاری در میان مخاطبان محترم، به طور ویژه، به معرفی ابزارهای جدید، انتشار و ارزیابی تازه‌ترین دستاوردها و عملکرد بورس تهران، ناشران و دیگر فعالان بازار سرمایه می پردازد.

    علاقه‌مندان برای تهیه ماهنامه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تحریریه ماهنامه با شماره تلفن 66719820 تماس گرفته یا به دفتر ماهنامه بورس به نشانی؛ تهران، خیابان حافظ، نبش کوچه هاتف، شماره 192، ساختمان بورس اوراق بهادار تهران، طبقه 10، مراجعه کنند.

    همچنین مخاطبان علاقه مند می توانند به وب‌سایت رسمی ماهنامه به نشانیwww. mahnamebourse.com مراجعه کرده یا از طریق لینک https://telegram.me/mahnamebourse به کانال تلگرام ماهنامه بورس پیوسته و از تازه‌ترین مطالب این نشریه، اطلاع کسب کنند.

    برچسب ها