عصر خودرو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس مطرح کرد؛

اطلاع‌رسانی از مزیت‌های بورس کالای ایران ضروری است

عصر بازار- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی از مزیت‌های بورس کالا را ضروری عنوان کرد و گفت: تبیین مزیت‌های فعالیت در بورس کالا امکان بهره‌مندی از سود بیشتر را برای تولیدکنندگان فراهم می‌کند.

اطلاع‌رسانی از مزیت‌های بورس کالای ایران ضروری است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، محسن خادم عرب باغی به ضرورت آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی از مزیت‌های بورس کالا اشاره کرد و گفت: فعالان اقتصادی مناطق آزاد در صورت انجام معامله محصولات در بورس کالا می‌توانند ضمن اطمینان از کیفیت کالا، از تحویل به‌موقع ، تضمین معامله و خرید به قیمت واقعی بهره‌مند شوند.

    وی افزود: اطلاع‌رسانی دقیق به فعالان اقتصادی کشور و مناطق آزاد و تبیین مزیت‌های فعالیت در بورس کالا امکان بهره‌مندی از سود بیشتر را برای تولیدکنندگان فراهم می‌کند.

    بر اساس این گزارش رونق بازار بورس کالا و همکاری با بانک‌های مستقر در منطقه آزاد ارس با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و مدیران بورس کالای ایران در ارس بررسی شد.

    در این جلسه مزیت‌های بورس کالا برای مناطق آزاد و فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان این مناطق تشریح و بررسی شد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در این جلسه دستور تدوین برنامه‌های منسجم و اجرای سریع در کارگزاری بورس کالای ارس برای انجام معاملات تولیدکنندگان در بورس کالا را صادر کرد. 

    گسترش همکاری با بانک ها، امکان ثبت سفارش مواد اولیه با حجم مورد نیاز، امکان بهره‌مندی تولیدکنندگان از ظرفیت مازاد مواد اولیه عرضه شده در بورس علاوه بر سهمیه قانونی خود، امکان خرید و فروش خطوط تولید و ابزارهای تولید و کالاها و عرضه تاسیسات غیرقابل مصرف، تضمین معامله های انجام شده، تحویل به موقع کالا، استانداردسازی و اطمینان از کیفیت کالا از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

    برچسب ها