عصر خودرو

برگزاری سومین دوره بازآموزی قوانین و مقررات بازار سرمایه برای ناشران بورسی

عصر بازار- سومین سری از کارگاه های بازآموزی قوانین و مقررات بازار سرمایه سال ۹۶ روز دوشنبه ۲ مرداد در محل بورس اوراق بهادار تهران با مشارکت ناشران بورسی برگزار شد.

برگزاری سومین دوره بازآموزی قوانین و مقررات بازار سرمایه برای ناشران بورسی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس تهران، طوبی دهقانی مدیر امور ناشران با بیان مطلب فوق گفت: سومین سری از کارگاه­های بازآموزی قوانین و مقررات بازار سرمایه سال 96، روز دوم مرداد ماه در محل بورس اوراق بهادار تهران برگزار شد.

    وی افزود: هدف از برگزاری این دوره­های آموزشی، مرور قوانین و مقررات بازار سرمایه ، آیین ­نامه­ ها و دستورالعمل ­های مرتبط با شرکت­ های پذیرفته شده در بورس تهران و همچنین مدیران آن ها می­باشد. همچنین در این دوره برای نخستین بار، دوره آشنایی با قابلیت های سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) و نحوه بارگذاری اطلاعات در کدال برای ناشران پذیرفته شده در بورس ارائه گردید و به سئوالات ناشران در این خصوص پاسخ داده شد.

    دهقانی تصریح کرد: این دوره آموزشی با حضور شرکت­هایی از صنایع مختلفی همچون انبوه سازی، محصولات شیمیایی، ماشین آلات و دستگاه­های برقی، قند و شکر و سیمان، آهک و گچ برگزار گردید.

    در دوره برگزار شده 15 درصد از شرکت کنندگان مدیرعامل، 50 درصد مدیران میانی و مابقی در سمت کارشناس حضور پیدا کردند. همچنین در این نشست کارشناسانی از  مدیریت امور ناشران بورس اوراق بهادار تهران و شرکت رایان بورس جهت پاسخگویی به سوالات ناشران حضور داشتند.

    مدیر امور ناشران بورس تهران خاطرنشان کرد:  سرفصل مطالب مطروحه در این کارگاه شامل قانون تجارت، قانون بازار اوراق بهادار، قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید، دستورالعمل­­ اجرایی افشای اطلاعات شرکت­ های ثبت شده نزد سازمان، دستورالعمل انضباطی ناشران پذیرفته شده در بورس، دستورالعمل پذیرش، دستورالعمل اجرایی خرید، نگهداری و عرضه سهام خزانه، دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه  وسایر دستورالعمل­ها و مقرراتی است که با حضور شرکت­ ها در بورس مرتبط می باشند.

     

    برچسب ها