عصر خودرو

اعلام آمار تولید و فروش ۴ ماهه "ایران خودرو"

عصر بازار- شرکت ایران خودرو در چهار ماه نخست امسال ۲۰۵هزار و ۸۱ دستگاه انواع خودروی سواری تولید کرد که ۱۹۶ هزار و ۴۶۶ دستگاه از آن روانه بازار شد.

اعلام آمار تولید و فروش ۴ ماهه "ایران خودرو"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، این شرکت در چهار ماهه اول سال جاری 205هزار و 81 دستگاه انواع خودرو سواری تولید کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 10 درصدی را نشان می‌دهد.

    فروش ایران خودرو نیز در چهار ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 11 درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در چهار ماهه اول سال جاری  196 هزار و 466 دستگاه انواع خودرو سواری روانه بازار کرد، در حالی که در چهار ماهه اول سال گذشته 176 هزار و 860 دستگاه خودرو به بازار عرضه کرده بود.

    تولید و فروش 4 ماهه امسال به ترتیب معادل 38 و 36 درصد بودجه خود را محقق کرده اند، درحالیکه درآمد فروش شرکت 235,669 میلیارد ریال است و 26  درصد مبلغ فروش بودجه را پوشش داده است.

    لذا شرکت در خصوص دلایل پوشش کم مبلغ فروش اعلام کرد که مبالغ ریالی فروش مربوط به فروش محصولات نهائی است و فروش قطعات به سایتها در گزارش فوق منظور نگردیده است، مبالغ فروش فوق عایدی خالص شرکت ایران خودرو میباشد و مالیات ارزش افزوده،‌مالیات و هزینه های شماره گذاری، بیمه شخص ثالث و کارت طلائی درارقام فروش نمیباشد.

    گفتنی است ایران خودرو در یکماهه تیرماه 60 هزار و 414 دستگاه تولید کرده و 70 هزار و 679 دستگاه را به فروش رسانیده و از این میزان تولید و فروش درآمدی بالغ بر 22,267 میلیارد ریال کسب کرده است.

    برچسب ها