عصر خودرو

بازارهای آسیایی در مسیر رشد

عصر بازار: بازارهای آسیایی در پی افزایش قیمت سهام بازارهای ژاپن و خوش بینی نسبت به آغاز روند تحرک مالی از سوی بانک مرکزی ژاپن، با روند مثبت همراه شدند.

بازارهای آسیایی در مسیر رشد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، قیمت سهام شرکت الکترونیک ال جی با رشد 14 درصدی در سئول همراه شد در حالی که شرکت جنرال موتورز از همکاری این شرکت با ال جی برای توسعه و ارتقاء چرخ های الکتریکی شورولت خبر داد.

    بر اساس این گزارش، شرکت تویوتا موتور و هوندا موتور نیز با رشد حداقل 2 درصدی قیمت سهام همراه شدند.

    در این بین، شاخص آسیا پاسفیک با رشد 0.6 درصدی به قله 134 واحد رسید و شاخص تاپیکس ژاپن نیز افزایش 1.8 درصدی را از آن خود کرد .

    کلوین تی، مدیر سرمایه گذاری موسسه USB Wealth Management در این خصوص اظهار داشت: این حقیقت که میزان صادرات با روند کم رونقی همراه شده است اتفاق بسیار عجیبی برای بازارها بوده است و به نظر می رسد بانک مرکزی ژاپن باید اقداماتی را برای تسهیل صادرات انجام دهد .

    در دیگر بازارهای آسیایی، شاخص کاسپی و اس اند پی استرالیا با رشد 0.2 درصدی همراه بوده اند، بورس نیوزلند نیز رشد 0.4 درصدی شاخص اصلی را به ثبت رساند در حالی که بورس سنگاپور رونق 0.1 درصدی شاخص اصلی را شاهد شد و بورس بمبئی نیز با افت 0.2 درصدی شاخص، معاملات را خاتمه داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها