عصر خودرو

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر عنوان کرد:

۲ دلیل کاهش قیمت سکه

بازار طلا "سرد" شد

عصر بازار- رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با تشریح دلایل کاهش قیمت سکه در بازار داخلی گفت: بازار خرید و فروش طلا سرد است.

۲ دلیل کاهش قیمت سکه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، محمد کشتی آرای درباره علت کاهش قیمت سکه در بازار داخلی باوجود افزایش قیمت جهانی طلا، اظهار داشت: تقریبا 2 هفته ایست که قیمت جهانی طلا افزایش می یابد ولی در مقابل طلای داخلی کاهش قیمت داشته است که این موضوع دو علت دارد.

    وی گفت: دلیل نخست کاهش قیمت سکه در بازار داخلی کاهش تقاضاست و دلیل دوم به کاهش قیمت دلار بر می گردد چراکه در هفته های اخیر قیمت ارز که یکباره جهش یافته بود سیر نزولی را در پیش گرفته است.

    به گفته رئیس اتحادیه کشوری طلاو جواهر بازار خرید و فروش طلا این روزها از گرمای چندانی برخوردار نیست و تقاضا برای خرید طلا کاهش یافته است.

    بر اساس این گزارش، در بازار سبزه‌میدان نیز قیمت فروش سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید یک‌میلیون و 198 هزار تومان، سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم یک‌میلیون و 167 هزار تومان، نیم‌سکه بهار آزادی 619 هزارتومان، ربع سکه بهار آزادی 361 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 244 هزار تومان است.

    هر گرم طلای 18عیار نیز در بازار داخلی به‌ارزش 114 هزار و 850 تومان مورد معامله قرار می‌گیرد، همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی 1256.4 دلار قیمت خورده است.

    برچسب ها