عصر خودرو

از امروز به مدت چهارروز؛

کانادا میزبان اجلاس تجاری آسیا اقیانوسیه است

عصر بازار- طبق گفته وزیر خارجه کانادا، دولت کانادا از امروز میزبان اجلاس همکاری تجاری و اقتصادی در منطقه آسیا اقیانوسیه است.

کانادا میزبان اجلاس تجاری آسیا اقیانوسیه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر  به نقل از اسپوتنیک، در بیانیه دولت کانادا آمده است: از 24 تا 28 جولای( دوم تا ششم مردادماه جاری) 2017 ، کانادا میزبان انجمن مشاوره تجاری و همکاری اقتصادی آسیا اقیانوسیه (ABAC) در تورنتو است.

    این سومین اجلاس امسال این گروه است و در آن رهبران تجاری کانادا و سایر اقتصادهای آسیا اقیانوسیه گرد هم جمع می‌شوند تا درباره موضوعات مربوط به همکاری تجاری و اقتصادی در منطقه APEC (شورای همکاری اقتصادی آسیا اقیانوسیه)، قبل از دیدار سران APEC در ماه نوامبر در ویتنام، با هم گفتگو داشته باشند.

    دبیرکل پارلمان کانادا به وزیر تجارت بین‌الملل، پاملا گلداسمیت‌جونز، در بیانیه‌ای گفت که از طریق همکاری با انجمن آسیا اقیانوسیه، کانادا توانسته است تجارت و سرمایه‌گذاری خود را با دولت‌های اقیانوسیه و بازار در حال رشد آسیا، گسترش دهد.

    گلداسمیت در اجلاس ABAC شرکت خواهد کرد تا برنامه تجاری کانادا را به پیش ببرد و با نمایندگان تجاری منطقه آسیا اقیانوسیه مذاکره کند.

    برچسب ها