عصر خودرو

بورس محتاط اما سبز

عصر بازار- امروز دوشنبه ۲ مرداد ۹۶، شاهد رشد ۷۱ واحدی شاخص کل تحت تاثیر معاملات مثبت کگل، فولاد، وصندوق و پرداخت بودیم.

بورس محتاط اما سبز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در یان روز  شاخص بورس با رشد 71 واحدی در مدار 80 هزار و 934 واحد ایستاد، سایر شاخص های منتخب به جز شاخص بازار دوم که 26 واحد افت ثبت کرد، همگی سبزپوش بودند و شاخص آزاد شناور با 98 واحد بیشترین رشد را به خود اختصاص داد.

    طی داد و ستدهای روز جاری ارزش معاملات بورس 199  میلیارد تومان شد که ناشی از دست به دست شدن 558  میلیون سهام در 53 هزار نوبت معاملاتی بود.

    در این روز نماد کگل با 38.5 واحد، فولاد 28 واحد، وصندوق 25، پرداخت 23 و اخبار 10.6 واحد بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

    در مقابل شپدیس با 42 واحد و بترانس با 15 واحد  بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.

    در این روز  مثل روز قبل نمادهای پرداخت، پارسان، شپلی، آپ، مداران، فاسمین و ثاژن جزو پربیننده ترینها بودند که پرداخت رشد 5 درصدی و شپلی رشد 1 درصدی داشت، فاسمین نیز حوالی صفر مثبت بود ولی مابقی سرخ پوش بودند.

    گفتنی است امروز گروه های فلزات، رایانه و شیمیایی با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر جدول برترین گروه های صنعت قرار گرفتند.

    صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به ذغال سنگ نگین طبس با رشد 18 درصدی بود، امروز کطبس  باتوجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان بازگشایی شده بود.

    در مقابل پتروشیمی پردیس  با افت 4.46 درصدی، بیشترین کاهش قیمت را داشت و در انتهای جدول معاملات نشست.

    امروز شاهد بازگشایی نمادهای زمگسا، کساپاح، غسالم، کماسه، وتوشه، وخاور، وانصار و پدرخش بودیم.

    در پایان معاملات امروز فولاد مبارکه اصفهان با حجم 99.6 میلیون و ارزش معاملات  16 میلیارد تومانی صدرنشین بازار بود.

    برچسب ها