عصر خودرو

مراسم افتتاحیه لیگ ستارگان بورس برگزار شد

عصر بازار- لیگ ستارگان بورس به عنوان یک مسابقه بین دانشگاهی با همت سازمان بورس و بورس تهران از امروز به مدت ۶ هفته برگزار می شود.

مراسم افتتاحیه لیگ ستارگان بورس برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس تهران، در این دوره 10 دانشگاه مستقر در تهران از جمله دانشگاه های تهران، شریف، خواجه نصیر، امیر کبیر، خوارزمی، علامه طباطبایی، آزاد اسلامی، تربیت مدرس، الزهرا و بهشتی در این مسابقه شرکت می کنند.

    در ابتدای این مراسم دکتر فلاح مدیر روابط عمومی سازمان بورس گفت: اولین دوره لیگ ستارگان بورس مقدمه ای برای توسعه فرهنگ سهامداری برای دانشجویان و خانواده های آن ها به شمار می رود و دانشجویان با معامله گری اوراق بهادار آشنا می شوند. این لیگ مقدمه ای برای لیگ سراسری در سطح کشور با حضور دانشجویان و دانشگاه های مختلف خواهد بود.

    دکتر موسوی معاون بنیاد ملی نخبگان این مسابقات را در حوزه اقتصاد، کاری نوین و موجب کسب تجربه خواند.

    دکتر حسن قالیباف اصل در ادامه این مراسم حضور مدیران بازار سرمایه به ویژه دکتر عبده تبریزی عضو شورای عالی بورس و دکتر موسوی معاون بنیاد ملی نخبگان حاضر در لیگ ستارگان بورس را خیر مقدم گفت.

    وی از اینکه بورس تهران میزبان لیگ ستارگان بورس است ابراز خرسندی نمود و تاکید کرد: چنین مراسمی موجب ارتباط بیشتر دانشگاه هیان و بازار سرمایه با یکدیگر شده و موجبات توسعه بازار سرمایه را فراهم می کند. در ضمن علاقه و توجه به بحث مالی و بازار سرمایه در دانشگاه ها بیشتر می شود. با برگزاری این لیگ نمود عینی ارتباط بین دانشگاه ها و بازار سرمایه فراهم شده است.

    مدیرعامل بورس تهران در ادامه برای 10 تیم دانشگاه های مختلف حاضر در این  رقابت  آرزوی توفیق کرد و افزود: امیدوارم در این مسابقه واقعی با تلاش و انگیزه پیش بروید.

    وی در خاتمه از سازمان بورس برای برنامه ریزی و راه اندازی این لیگ و نیز همکاران بورس تهران تشکر کرد.

    در ادامه این مراسم دکتر عبده تبریزی گفت: این مسابقات در دنیا معمول است و امیدوارم که از این به بعد شاهد افزایش چنین خلاقیت های باشیم.

    وی ابراز امیدواری کرد: چنین مراسمی در سال های آینده، بیانگر عمق مطالباتی باشد که اقتصاد ایران به آن احتیاج دارد .

    در پایان مراسم، زنگ معاملات به صورت نمادین توسط دکتر عبده تبریزی عضو شورای عالی بورس با همراهی دکتر موسوی و دکتر قالیباف اصل به صدا در آمد.

    گفتنی است :در این مسابقات از هر دانشگاه یک تیم 5 نفره به همراه سرپرست(عضو هیات علمی) شرکت می کنند.

    برچسب ها