عصر خودرو

با حضور مقامات مسئول بازار سرمایه؛

لیگ ستارگان بورس آغاز شد

عصر بازار- زنگ نخستین روز "لیگ ستارگان بورس" با حضور حسین عبده تبریزی، عضو شورای عالی بورس، حسن قالیباف اصل، مدیرعامل شرکت بورس و سید مهدی موسوی کوهپر، معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان، در تالار حافظ به صدا درآمد.

لیگ ستارگان بورس آغاز شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، "لیگ ستارگان بورس" در حالی امروز آغاز به کار کرد که جمعی از بزرگان و پیشکسوتان بازار سرمایه به همراه مدیران و مسولان این بازار در این رویداد جذاب بازار سرمایه حضور داشتند.

    10 گروه پنج نفره از دانشگاه های تهران، خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی شریف، امیرکبیر، الزهرا، علامه طباطبایی، بهشتی، تربیت مدرس، خوارزمی و آزاد امروز نخستین رقابت خود را در لیگ ستارگان آغاز کردند.

    در آغاز برگزاری این مسابقه اقتصادی کشور، یاسر فلاح، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه آغاز نخستین دوره "لیگ ستارگان بورس"  مقدمه ای برای توسعه فرهنگ سهامداری در کشور است، گفت: برگزاریرویداد هایی همچون "لیگ ستارگان بورس" مسیری است که از طریق آن اساتید، دانشچویان و مجموعه دانشگاه های کشور با بازار سرمایه و فرایند داد و ستد در بورس آشنا می شوند.

    مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ابراز امیدواری کرد محصول این رقابت افزایش کارآفرینی با محور خلاقیت و نو آوری در کشور باشد و گفت: این لیگ می تواند مقدمه ای برای آشنایی دانشگاهیان با بازار سرمایه و نحوه کسب درآمد در بورس باشد.

    در پایان رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، از برگزاری سراسری این لیگ در سال آتی خبر داد و عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد در دوره های بعدی این رقابت بازار سرمایه شاهد حضور همه دانشگاه های کشور باشیم.

    یادآور می شود لیگ ستارگان بورس (کارگاه مالی برای حضور دانشجویان در بازار سرمایه) از امروز دوم مرداد ماه تا 30 مرداد 1396 آغاز شد و  به 20 روز کاری ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها