عصر خودرو

بورس هنوز از بسته خروج از رکود استقبال نکرده است

شاخص کل بورس تهران ۳۴ واحد افزایش یافت

عصر بازار: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات چهارشنبه آخرین روز معاملات بازار در هفته جاری با افزایش تنها ۳۴ واحد به رقم ۶۳ هزار و ۱۷۶ واحد رسید.

شاخص کل بورس تهران ۳۴ واحد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز چهارشنبه نیز رشد کم‌جانی یافت و فقط 33 واحد افزایش پیدا کرده است.

    شاخص کل با معیار هم وزنی 22 واحد کاهش یافته و به 9 هزار و 690 واحد رسید. ارزش روز بازار امروز به بیش از 273 هزار میلیارد تومان رسید.

    امروز معامله‌گران بورسی بیش از 312 میلیون برگ بهادار در قالب 25 هزار معامله و به ارزش 73 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

    امروز در بورس تهران شاخص قیمت با معیار وزنی ارزشی 12 واحد تقویت شده و به 24 هزار و 744 واحد رسید.

    شاخص قیمت با معیار هم وزنی با 19 واحد افت به 8 هزار و 261 واحد رسید. شاخص آزاد شناور با 72 واحد کاهش به 70 هزار و 342 واحد رسید.

    شاخص بازار اول بورس با 47 واحد افزایش به 44 هزار و 53 واحد و شاخص بازار دوم بورس با 64 واحد کاهش به 139 هزار و 82 واحد رسید.

    امروز نمادهای گسترش نفت و گاز پارسیان، هلدینگ سرمایه‌گذاری غدیر و بانک کارآفرین در تقویت شاخص اثرگذار بودند و نماد پالایش نفت بندرعباس، ایران خودرو، بانک ملت و سایپا در کاهش شاخص اثرگذار بوده‌اند.

    نمادهای پربیننده معامله‌گران امروز مربوط به بانک ملت، ایران خودرو، بانک صادرات، پالایش نفت بندرعباس، پارس خودرو، گسترش نفت و گاز پارسیان و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین بوده‌اند.

    بر اساس این گزارش، امروز در فرابورس ایران با 5 واحد کاهش به 701 واحد رسید. ارزش بازار اول و دوم فرابورس امروز به 47 هزار میلیارد تومان رسید.

    امروز معامله‌گران فرابورسی بیش از 141 میلیون برگ بهادار در قالب 12 هزار نوبت معامله و به ارزش 96 میلیارد تومان یعنی بیش از معاملات بورس تهران داد و ستد کردند.

    امروز نمادهای پربیننده شامل پالایش نفت لاوان، پالایش نفت تهران، گروه پتروشیمی سرمایه ایرانیان، بانک دی، سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، سهامی ذوب‌آهن و قند شیروان، قوچان و بجنورد بوده‌اند.

    امروز نمادهای شتران، پترول، هرمز، شاوان، وگردش، شراز در کاهش شاخص فرابورس اثرگذار بوده و نماد سمگا در تقویت شاخص اثرگذار بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها