عصر خودرو

در الکامپ بیست و سوم برگزار شد؛

کارگاه آموزشی زیرساخت کلید عمومی و کاربرد گواهی الکترونیکی

عصر بازار- کارگاه آموزشی زیرساخت کلید عمومی و کاربرد گواهی الکترونیکی در پست الکترونیک امن، در سالن دولت نمایشگاه الکامپ برگزار و با استقبال شرکت کنندگان مواجه شد.

کارگاه آموزشی زیرساخت کلید عمومی و کاربرد گواهی الکترونیکی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، مرکز صدور گواهی الکترونیکی میانی دولتی بازار سرمایه ایران در راستای فرهنگ سازی امضای الکترونیکی و آشنایی عموم مردم با زیرساخت کلید عمومی و کاربردهای گواهی الکترونیکی در فضای مجازی اقدام به برگزاری کارگاهی تحت عنوان «زیرساخت کلید عمومی و کاربرد گواهی الکترونیکی در پست الکترونیک امن» کرد.

    در این کارگاه آموزشی ، به نقش زیر ساخت کلید عمومی و گواهی الکترونیکی در ایجاد امنیت و اعتماد در بازار سرمایه با ارائه یک کاربرد گواهی الکترونیکی در پست الکترونیکی امن اشاره و مشکلات استفاده از سرویس های ایمیل خارجی نظیر جیمیل و راهکار حفاظت از اطلاعات پست الکترونیکی کاربران مطرح شد.

    گفتنی است: در ادامه این کارگاه ها، کارگاهی تحت عنوان «آشنایی با سامانه الکترونیکی سهامداران موسوم به دارا» دوشنبه دوم مرداد از ساعت 12:30 تا 13 ارائه خواهد شد. این کارگاه ها در سالن 38 B نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

    برچسب ها