عصر خودرو

افت و خیز قیمت پایه محصولات پلیمری؛

پی وی سی ها ارزان شدند

عصر بازار- مقایسه قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۲۵ تیر و ۱ مردادماه نشان می دهد که برخی از کالاها با افت قیمت و برخی دیگر نیز با رشد روبه رو شده اند.

پی وی سی ها ارزان شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران ، بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات پلیمری متعلق به اکریلوبوتادین استایرن با 3.6 درصد است، این کالا از رقم 7 هزار و 15 تومان به 7 هزار و 272 تومان رسیده است.

    در رتبه بعدی افزایش قیمت ها پلی استایرن مقاوم 7240 با 1.2 درصد رشد نسبت به هفته قبل قرار دارد، این کالا 63 تومان گران شده است.

    در ادامه پلی اتیلن سبک فیلم، پلی استایرن معمولی، پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری نیز روندی افزایشی داشتند. کمترین افزایش قیمت نیز در گروه محصولات پلیمری با 0.4 درصد رشد متعلق به پلی اتیلن سنگین تزریقی است، این کالا 17 تومان نسبت به هفته قبل گران شده است.

    در همین حال بیشترین افت قیمت پایه محصولات پلیمری نیز متلعق به پی وی سی گرید 70 با 0.4 درصد کاهش است، این کالا از رقم 3 هزار و 644 تومان به 3 هزار و 629 تومان رسیده است.

    همچنین پی وی سی گرید 60 نیز 0.2 درصد نسبت به هفته قبل افت قیمت داشت، این کالا به میزان 10 تومان ارزان شده است.پی وی سی گرید 57 و 65 نیز نسبت به هفته قبل 0.1 درصد ارزان شدند.

    در همین حال استایرن بوتادین رابرهای روشن و تیره، پلی اتیلن های ترفتالات گرید SB، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی و پلی اتیلن سنگین اکستروژن PE80 نیز نسبت به هفته قبل 0.1 درصد کاهش قیمت داشتند.

    همچنین پلی اتیلن های سبک خطی و پلی اتیلن های سنگین فیلم نیز 0.02 درصد کاهش قیمت داشتند، کمترین افت قیمت نیز در گروه محصولات پلیمری متعلق به پلی اتیلن های سنگین تزریقی و دورانی با 0.01 درصد کاهش نسبت به هفته قبل است.

    در همین حال قیمت دلار نیز در محاسبه نرخ پایه محصولات پلیمری با 0.2 درصد کاهش به رقم 3 هزار و 767 تومان رسید.

    برچسب ها