عصر خودرو

دیدار وزیر ارتباطات از غرفه سازمان بورس؛

حمایت از امضای دیجیتال بازار سرمایه

عصر بازار- محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه سازمان بورس و اوراق بهادار و ارکان و شرکت های تابعه بازدید کرد.

حمایت از امضای دیجیتال بازار سرمایه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سمات، در این دیدار، وزیر ارتباطات ضمن آشنایی با خدمات ارائه شده توسط سازمان بورس و زیرمجموعه های آن گفت: در خصوص فرهنگسازی استفاده از امضای دیجیتال بازار سرمایه، حمایت لازم را انجام خواهیم داد.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین از حذف کاغذ در فرآیندهای سازمانی تقدیر کرد.

    سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف معرفی دستاوردها در زمینه فناوری اطلاعات، تبادل نظر با سایر نهادها و شرکت های فعال در این حوزه و فرهنگسازی و آموزش مهم ترین مسائل حوزه فناوری اطلاعات به همراه ارکان و شرکت های تابعه در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) شرکت کرده است.

    همچنین مرکز نظارت بر امنیت اطلاعات بازار سرمایه (مکنا) در قالب غرفه ای مستقل در این نمایشگاه شرکت کرده است. این مرکز با هدف معرفی خدمات، تشریح نقش امنیت سایبری بازار سرمایه در دولت الکترونیک، تبیین جایگاه سیاستگذاری و پایش و نظارت بر امنیت فضای تبادل اطلاعات در بازار سرمایه در این نمایشگاه حاضر شده است.

    بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) از روز جمعه 30 تیر تا دوشنبه 2 مرداد از ساعت 10 تا 18 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت سپرده گذاری مرکزی جدیدترین سامانه های خود را در معرض دید عموم علاقه مندان گذاشته است.

    برچسب ها