عصر خودرو

مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار مطرح کرد:

آغاز به کار لیگ ستارگان بورس برای نخستین بار در کشور

عصر بازار- مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: اولین دوره لیگ ستارگان بازار سرمایه ایران از تاریخ ۲ مردادماه سال جاری شروع به کار خواهد کرد.

آغاز به کار لیگ ستارگان بورس برای نخستین بار در کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یاسر فلاح مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به آغاز به کار لیگ ستارگان بورس که قرار است 2 روز آینده شروع به کار کند اظهار داشت: سازمان بورس قصد دارد با برگزاری مسابقات، زمینه توسعه فرهنگ سازی و شناخت بیشتر بازار سرمایه را ایجاد کند.

    وی با اشاره به اینکه نخستین لیگ ستارگان بورس ایران، با هدف ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه‌ها و بازار سرمایه دوم برگزار می‌شود، عنوان کرد: این رویداد ویژه بازار سرمایه، با حضور دانشجویان رشته‌های مدیریت، حسابداری، اقتصاد، و رشته‌های مرتبط با امور مالی به مدت محدود و با هدف اتصال بازار سرمایه و دانشگاه‌ها در شرکت بورس اوراق بهادار تهران برگزار می‌شود.

    فلاح با اشاره به اینکه این رویداد برای نخستین بار درکشور عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: درسال جاری، لیگ ستارگان بورس، به صورت محدود و با 10 تیم از ده دانشگاه استان تهران برگزار می‌شود، این درحالی است که در سال‌های آینده این مسابقه در سطح کشور گسترده خواهد شد و تمام دانشگاه‌ها از سراسر کشور دراین مسابقه حضور خواهند داشت.

    مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از جوایز درنظر گرفته شده برای این افراد خبر داد و عنوان کرد: نفر اول 20 میلیون تومان اعتبار خرید سهام، نفر دوم 10 میلیون و نفر سوم 5 میلیون اعتبار خرید سهام درنظر گرفته شده است.

    برچسب ها