عصر خودرو

شاخص گروه خودرو به رشد ۵۰ واحدی اکتفا کرد

عصر بازار- امروز شاخص گروه خودرو و ساخت قطعات در نبود نمادهای اصلی، تحت تاثیر جو مثبت بازار معادل ۵۰ واحد رشد کرد و در مدار ۱۸ هزار و ۵۳۹ واحد قرار گرفت.

شاخص گروه خودرو به رشد ۵۰ واحدی اکتفا کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، طی معاملات آخرین روز کاری تیرماه، خودرویی ها تعداد 46 میلیون سهم به ارزش 6.4 میلیارد تومان در 4 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    امروز نمادهای خودرو و خساپا به ترتیب  15 و 8 ریال در مجمع خود سود تقسیم کردند و خساپا باتوجه به شفاف سازی اماده بازگشایی شد.

    گفتنی است در این شفاف سازی، سازمان بورس درخصوص شرکتهای زیانده واگذار شده  سایپا و در نظر گرفتن این شرکتها در صورت مالی سال 95 علی رغم کنترل بر شرکتهای مذکور ، عدم ارائه صورت مالی سرمایه گذاری سایپا و تغییر رویه استهلاک توضیح داد.

    همچنین خودرو در گزارش بودجه 3 ماهه خود با تعدیل مثبت 5 درصدی، به ازای هر سهم مبلغ 109 ریال سود پیش بینی کرد و با تشکیل مجمع اماده بازگشایی طی روزهای آتی شد.

    امروز، خاور بودجه 3 ماهه خود را بدون تعدیل منتشر کرد در این گزارش به ازای هر سهم خاور مبلغ 607 ریال زیان پیش بینی شده که تفاوتی با بودجه قبل ندارد و عملکرد 3 ماهه  با ساخت 371 ریال زیان معادل 61 درصد بودجه را پوشش داده است.

    خپارس نیز در بودجه 3 ماهه تعدیلی نداشت و به ازای هر سهم مبلغ 35 ریال سود پیش بینی کرد درحالیکه طی 3 ماه مبلغ 8 ریال سود ساخته است.

    طی دادو ستدهای روز جاری گروه خودرو، نمادهای ورنا در قیمت 1,121 ریال پایانی، خمحرکه 2,121 ریال، خموتور 4,815 ریال وخریخت 1,222 ریال  با صف خرید به کار خود پایان دادند که در این بین خمحرکه با 1.3 میلیون بیشترین حجم صف خرید را داشت.

    نمادهای خمحور و خاذین نیز در حاشیه 4 درص و 3 درصد مثبت نوسان کردند و پس از این نمادها جزو سبزترنیها بودند، اما در مقابل نماد ختراک در قیمت 3,629 ریال صف فروش 1.2 میلیونی تجربه کرد، مابقی نمادها نیز متعادل بودند.

    برچسب ها