عصر خودرو

معرفی ۵ صندوق برتر با درآمد ثابت و سرمایه‎گذاری

عصر بازار- ۵ صندوق با درآمد ثابت و سرمایه‎گذاری در سهام ، به عنوان برترین ها معرفی شدند که طی آن دو صندوق یک شرکت سبدگردان در رتبه اول ایستاده است.

معرفی ۵ صندوق برتر با درآمد ثابت و سرمایه‎گذاری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس پرس، آخرین بررسی ها از عملکرد صندوق های سرمایه گذاری فعال بازار سرمایه نشان می دهد، 5 صندوق با درآمد ثابت و سرمایه‎گذاری در سهام ، توانسته اند به عنوان برترین ها معرفی شوند.

    براساس این گزارش، شرکت سبدگردان الماس که به عنوان هشتمین شرکت دارای مجوز سبدگردانی از سازمان بورس از سال 94 تاسیس شده ، در حال حاضر دارای دو صندوق سرمایه‎گذاری مشترک بوده و هر دو صندوق آن در رتبه اول بورس قرار گرفته اند .

    به این ترتیب ، صندوق سرمایه‎گذاری الماس پایدار، از نوع درآمد ثابت بوده و به صورت ماهانه به مشتریان خود سود 22 درصد پرداخت می‎کند. این صندوق دارای رکن ضامن نقدشوندگی بوده و بر اساس نسبت برتری، رتبه اول را در بین تمامی صندوق‎های سرمایه‎گذاری با درآمد ثابت کسب کرده است.

    در ادامه هم صندوق های آرمان کارآفرین، سپهر تدبیرگران، امین ملت و نهال سرمایه ایرانیان قرار گرفته اند که دارای نسبت برتری 1.99 ، 1.86، 1.77 و 1.48 هستند.

    رتبه های اول تا پنجم صندوق‎های با درآمد ثابت :

    از سوی دیگر بررسی وضعیت 5 صندوق برتر سرمایه‎گذاری در سهام هم نشان می دهد صندوق سرمایه‎گذاری ارمغان الماس با بازددهی بیش از 8 درصدی، بهترین عملکرد را داشته و در صدر همه صندوق‎های سرمایه‎گذاری در سهام ایستاده است.

    صندوق های سرمایه گذاری مشترک نوین پایدار، کارگزاری پارسیان، توسعه صادرات و صندوق  قابل معامله آسمان آرمانی هم با بازدهی 7.6، 7 ، 6.5 و 6.4 درصدی ، در رده های دوم تا پنجم قرار گرفته اند.

    رتبه‏‎های اول تا پنجم صندوق‎های سرمایه‎گذاری در سهام :

    برچسب ها