عصر خودرو

با حمایت مالی بانک انصار مسابقات رالی اتومبیلرانی برگزار شد

عصر بازار- در ادامه حمایت‌های مالی بانک‌انصار از فعالیت‌های ورزشی و تفریحی ، به ویژه مسابقات ‌رالی ‌اتومبیلرانی، این بار تور یکروزه ، زیر نظر هیئت موتورسواری واتومبیلرانی استان تهران، در مرکز استان مازندران شهر ساری برگزار شد .

با حمایت مالی بانک انصار مسابقات رالی اتومبیلرانی برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰:۰۰
  • با حمایت مالی بانک انصار مسابقات رالی اتومبیلرانی برگزار شد
  • با حمایت مالی بانک انصار مسابقات رالی اتومبیلرانی برگزار شد
  • با حمایت مالی بانک انصار مسابقات رالی اتومبیلرانی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک انصار، در ادامه حمایت بانک انصار از مسابقه رالی یک روزه تفریحی- خانوادگی جام پیشخوان بانکی انصار که در استان تهران و در سال 94 برگزار شده بود این بار در جهت باز معرفی کارت شهروندی( ساری کارت ) و تبلیغات گسترده در سطح شهر برای انجام اقدامات تشویقی فعالیت های ورزشی ، باعث شد تا هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی درخواست برگزاری این مسابقه را برای دومین بار به بانک انصار در استان مازندران ارائه کند .

این گزارش می افزاید، پروژه کارت شهروندی ساری از اسفند 1392 با همکاری بانک انصار و سازمان شهرداری ساری و با تجهیز حدود 4 هزار دستگاه در سیستم حمل ونقل شهری ( اتوبوس  مجهز بهAFC  و AVL ، ون و تاکسی)  آغاز بکار کرد که با همراهی واستقبال حدود 100هزار نفر از هموطنان مازندرانی روبرو شده است .

در ادامه این گزارش آمده است ، شروع مسیر اول این مسابقات از هتل نوید ساری تا سنگ بِن و مسیر بعدی  20 کیلومتری جنگل امره و جنگل ارزفون تا قائمشهر ادامه یافت و در پایان راند دوم مسابقات حرفه ای رالی کشور، فرید پروین از تیم ستارگان سرعت ساری نفر اول، میثاق قاسمی از تیم ستارگان سرعت ساری نفردوم و علی کلهر از تیم سایپا تهران نفر سوم این مسابقات به صورت انفرادی معرفی شدند و همچنین تیم سایپا با 27 امتیاز در جایگاه نخست و تیم ستارگان سرعت ساری در جایگاه دوم قرار گرفت.

هدف بانک انصار در حمایت از این برنامه تشویق آحاد شهروندان به فعالیت های ورزشی ،توسعه ورزش همگانی و تفریحات سالم می باشد .

برچسب ها