عصر خودرو

جشن آخر هفته در بورس تورنتو:

۵۰۰ صندوق قابل معامله در بورس تورنتو مشغول به فعالیت است

عصر بازار- بورس تورنتو آخرین روز معاملاتی هفته را جشن گرفت .

۵۰۰ صندوق قابل معامله در بورس تورنتو مشغول به فعالیت است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، بورس تورنتو با پذیرش موفق 500 صندوق قابل معامله( ETF) این رکوردشکنی را جشن گرفت.

    بر اساس این گزارش، این بازار توانسته در 5 سال گذشته میزان پذیرش صندوق های قابل معامله در بازار خود را، دو برابر کرده و ارزش بازار این صندوق ها را به 130 بیلیون دلار تا تاریخ 30 ژوئن 2017 برساند.

    اوگاد چادا، مدیرسهام و سرمایه بورس TMX تورنتو در این خصوص اظهار داشت: به دست آوردن 500 صندوق قابل معامله هم برای بازار اوراق بهادارکانادا و هم برای بورس تورنتو موفقیتی بسیار ارزشمند است .

    وی ادامه داد:ما مفتخریم که در این مدت از ناشرین این صندوق ها و سهامداران آنها حمایت کرده ایم تا بتوانند سود مناسبی را از این صندوقها کسب کنند . بورس تورنتو به عنوان میزبان نخستین صندوق قابل معامله دردنیا در سال 1990 میلادی بود و بسیار خوشحال است که این صنعت و ابزار سرمایه گذاری در تمامی دنیا رشد کرده و عده زیادی می توانند سود قابل توجهی را از این صندوق ها کسب کنند.

    بر این اساس، در 6 ماه نخست سال 2017 میلادی بورس تورنتو میزبان 56 صندوق قابل معامله از سوی 5 ناشرن مختلف بوده است.در کل بورس تورنتو، 500 صندوق قابل معامله وجود دارد که توسط 23 ناشر مختلف ارائه شده است.

    بورس تورنتو در پی رودشوی اخیر که برای مدیران سرمایه گذاری و مشاوران ترتیب داده است سعی بر ادامه حمایت از صنعت صندوق های قابل معامله دارد. این رودشوها در شهرهای لندن و رجینا برگزار می شود .

    برچسب ها