عصر خودرو

ترامپ اعلام کرد:

اشتغالزایی جدید برای ۴ هزار نفر در صنعت داروسازی آمریکا

عصر بازار- رئیس جمهور آمریکا، در حاشیه قرارداد سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری چند شرکت داروسازی برای تولید محصول جدید خود، از اشتغال زایی ۴ هزار نفر در این صنعت خبر داد.

اشتغالزایی جدید برای ۴ هزار نفر در صنعت داروسازی آمریکا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: قرارداد سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری شرکت «کورنیگ» با شرکت غول داروسازی «مرک» و «فایزر» آمریکا، به منظور تولید نوع جدیدی شیشه برای ترزیق دارو منجر به اشتغالزایی یک هزار نفر در نیویورک و نیوجرسی آمریکا می شود.

    وی گفت: این قرارداد در نهایت، منجر به سرمایه گذاری 4 میلیارد دلاری و نیز اشتغالزایی تقریبا 4 هزار نفر می شود. 

    گفتنی است، این قرار داد در حاشیه نمایشگاه این هفته محصولات ساخت آمریکا منعقد شده است؛ نمایشگاهی که دونالد ترامپ در آن، به تبلیغ و دفاع از کالاهای آمریکایی با شعار «اول، کالاهای آمریکایی» پرداخته است.

    بر همین اساس، رئیس جمهور آمریکا گفت: در حال حرکت برای بازگرداندن بیش از بیش شرکت های آمریکایی به داخل خاک ایالات متحده هستیم؛ ضمن اینکه این قرارداد، یک صنعت کلیدی را برای ما به ارمغال خواهد آورد که برای سال ها، در دست شرکت های خارجی بوده است.

    در پایان ترامپ یکی از شیشه های تولید شده جدید در صنعت داروسازی را امتحان کرد و نمونه قدیمی را به راحتی شکست و برای شکستن نمونه جدید در یک حرکت نمادین، تلاش زیادی کرد.

    برچسب ها