عصر خودرو

با انتشار اولین اوراق سلف موازی استاندارد مرغ منجمد صورت گرفت؛

تامین مالی ۲۰۰ میلیارد ریالی صنعت طیور از بورس کالای ایران

عصر بازار- روز چهارشنبه ۲۸ تیر ماه اولین عرضه اوراق سلف موازی استاندارد مرغ منجمد به منظور تامین مالی صنعت طیور و تامین سرمایه در گردش از بورس کالای ایران انجام شد که با توجه به مزیت های این اوراق ۱۳۷ هزار و ۹۰ قرارداد به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال به فروش رسید.

تامین مالی ۲۰۰ میلیارد ریالی صنعت طیور از بورس کالای ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، در معاملات امروز 12 هزار  و 740 تن مرغ منجمد شرکت گسترش و توسعه صنایع بهپرور معادل 137 هزار و 80 قرارداد 20 کیلویی به صورت اوراق سلف موازی استاندارد عرضه شد که در نهایت کل قراردادها با قیمت پایه یک میلیون و 459 هزار ریال به فروش رسید.

    به این ترتیب با استقبال صورت گرفته از اولین اوراق سلف موازی استاندارد مرغ منجمد و خرید 137 هزار و 80 قرارداد در  روز عرضه ، تامین مالی 200 میلیارد ریالی صنعت طیور از طریق بورس کالای ایران انجام شد.

    اوراق سلف موازی استاندار مرغ منجد ، اولین اوراق سلف منتشر شده صنعت طیور در بورس کالا است که از سوی شرکت گسترش و توسعه صنایع بهپرور منتشر شده است؛ مشاور پذیرش و متعهد پذیره نویسی این اوراق شرکت تامین سرمایه امید است و این عرضه از سوی کارگزاری پیشگامان بهپرور و از طریق بورس کالای ایران صورت گرفته است.

    این اوراق با نام و معاف از مالیات بوده و با نرخ اختیار فروش 21 درصد و نرخ بازارگردانی 20 درصد منتشر شده است و زمان سررسید آن یکسال پس از تاریخ عرضه اولیه  و دوره تحویل فیزیکی حداکثر یک ماه پس از سررسید قرارداد است.

    برچسب ها