عصر خودرو

در بازار روز سه شنبه ثبت شد؛

صدرنشینی بانک ها در بورس

عصر بازار: در داد و ستدهای روز جاری بورس تهران شاخص کل با رشدی ۱۵ واحدی در عدد ۶۳ هزار و ۱۴۲ واحد قرار گرفت.

صدرنشینی بانک ها در بورس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در معاملات روز جاری سهامداران بیش از 479 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش 910 میلیارد ریال در 31 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    همچنین در این روز نمادهای هلدینگ نفت و گاز پارسیان، ارتباطات سیار، بانک کارآفرین، پتروشیمی کرمانشاه و سرمایه گذاری غدیر با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص رشد این متغیر را رقم زدند. این در حالی بود که نمادهای بانک تجارت و ایران خودرو با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص مانع رشد بیشتر این متغیر شدند.

    در این روز شاخص قیمت 6 واحد رشد کرد. همچنین در حالی شاخص بازار اول 19 واحد بالا رفت که شاخص بازار دوم افتی 18 واحدی را به خود دید.

    همچنین در نتیجه داد و ستدهای روز جاری گروه های بانکی، خودرو و سایر مالی با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعتی قرار گرفتند.

    بیشترین رشد قیمت ها نیز متعلق به نمادهای ایران یاساتایر، قند شیرین خراسان، پتروشیمی کرمانشاه، کارت اعتباری ایران کیش، آبادگران و لبنیات پاک بود.

    در مقابل نمادهای گروه بهمن، صنایع ریخته گری ایران، قند لرستان، سایپا دیزل، الکتریک خودرو شرق، سایپا آذین و ریخته گری تراکتورسازی ایران با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

    همچنین در این روز اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، قند شیرین خراسان، قند اصفهان، قند قزوین، اورای مشارکت شهرداری شیراز، چرخشگر و گروه صنعتی ملی با بیشترین تقاضای خرید مواجه شدند.

    طولانی ترین صف های فروش هم متعلق به نمادهای سیمان قائن، سیمان اصفهان، گرانیت بهسرام، اوراق مشارکت شهرداری شیراز، خوراک دام پارس، تایدواتر خاورمیانه و فولادامیر کبیر کاشان بود.

    همچنین بانک صادرات با معامله بلوکی 104 میلیون سهمی و ارتباطات سیار با معامله بلوکی 122 میلیارد ریالی به ترتیب بیشترین حجم و ارزش معاملات را داشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو