عصر خودرو

با امضای ۶ قرارداد صورت گرفت؛

سرمایه‌گذاری ۵۵ میلیارد ریالی در حوزه اختراعات

عصر بازار- رییس مرکز فن‌بازار ملی ایران با اشاره به امضای ۶ قرارداد سرمایه‌گذاری در حوزه اختراعات، گفت: این قراردادها با حجم ۵۵ میلیارد ریال میان مخترعان و صاحبان صنعت به امضا رسید.

سرمایه‌گذاری ۵۵ میلیارد ریالی در حوزه اختراعات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، اکبر قنبرپور امروز در مراسم رونمایی از چند قرارداد سرمایه‌گذاری از اختراعات با بیان اینکه ما تاکنون هفت فستیوال عرضه نوآوری برگزار کرده‌ایم، افزود:‌ این فستیوال‌ها در حوزه‌های مختلف علم و فناوری بوده‌اند.

    وی با اشاره به برگزاری مراسم امروز خاطر نشان کرد: دراین مراسم 6 قرارداد سرمایه‌گذاری در حوزه اختراعات  به مبلغ 55 میلیارد ریال امضا شد.

    رییس مرکز فن‌بازار ملی ایران از ورود این اختراعات به فرابورس خبر داد و یادآور شد: به زودی فرایند ثبت این اختراعات فراهم خواهد شد.

    قنبرپور از برگزاری پنج فستیوال نوآوری تا سه ماه آینده خبر داد و اظهار کرد: تا سه ماه آینده 3 فستیوال نوآوری در تهران و دو فستیوال در سایر استان‌ها برگزار خواهد شد.

    رییس مرکز فن‌بازار ملی ایران با تاکید بر اینکه این فستیوال‌ها در حوزه تجهیزات ورزشی و توانبخشی و رنگ و پوشش‌های صنعتی، مواد شیمیایی و حوزه سلامت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ فستیوال مواد شیمیایی در کرمانشاه و فستیوال حوزه صنعت در کرمان و  فستیوال‌های صنعت سنگ‌، تجهیزات ورزشی و توانبخشی و رنگ و پوشش‌های صنعتی در تهران برگزار خواهد شد.

    دراین مراسم همچنین دکتر متقیان، فعال حوزه بازارهای فکری با تاکید بر اینکه ما فعالیتمان را از سال 89 آغاز کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: حل مسائل فناورانه صنعت  از ماموریت‌های ما بوده است که دراین راستا توانستیم 15 پنت از طر یق این روش در بخش صنعت به فروش برسانیم.

    متقیان با تاکید بر اینکه ما در این راستا مذاکراتی را با بخش‌های صنعتی آغاز کرده‌ایم یادآور  شد :‌علاوه بر آن با برگزاری‌های فستیوال‌هایی اقدام به معرفی‌فناوری‌های به صاحبان صنعت کرده ایم.

    وی با تاکید بر این‌که در هر فستیوال 150 صنعتگر وجود دارد، تاکید کرد:‌ نفوذ فناوری در صنعت با چالش‌هایی همراه است که ما در تلاش هستیم بسترهای لازم برای عرضه فناوری‌ به صنعت فراهم شود.

    برچسب ها