عصر خودرو

ورق فولادی گران شد

عصر بازار- بنابر اعلام سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران، ورق فولادی گران شد.

ورق فولادی گران شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران اعلام کرد: پس از ده ها بار هشدار و پیش بینی وضع موجود توسط سندیکا ، متاسفانه  بعلت عدم پاسخ به تقاضای ورق فولادی در بورس کالای ایران و عرضه کمتر از نصف تقاضا توسط مجتمع فولاد مبارکه متاسفانه قیمت این نوع ورق هرکیلو  ورق گرم بی، 218تومان و ورق گرم سی، 212تومان

    افزایش یافت.
    این افزایش شدید قیمت در حالی رخ می دهد که مجتمع فولاد مبارکه با مهندسی در عرضه قطره چکانی مسبب افزایش قیمت داخلی و  افزایش تعرفه واردات هم شده است .
    از طرفی با تعرفه سنگین 20 درصدی مانع واردات این مواد اولیه صدها کارخانه تولیدی پایین دستی بخش خصوصی می شوند و از طرف دیگر علیرغم وجود محصول دپو شده در فولاد مبارکه آن را در بورس کالا عرضه نمی کنند .

    سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران افزود: چه کسی پاسخگویی ظلم و اجحاف در حق مصرف کنندگان و صنایع پایین دستی بخش خصوصی است، چرا دستورات وزیر صنایع اجرا نمیشود ، چه کسانی از این آشفته بازار سود می برند ؛چرا عده‌ای قصد دارد دولت را در کنترل تورم ناتوان کنند ؟!
    قطعا این نابسامانی و اجحاف صنایع بالادستی خصولتی سبب نابودی کار و اشتغال دهها هزار کارگر بخش خصوصی و تشدید  رکود خواهد‌ شد . منتظر پاسخ مسولیین ذیربط  در برابر این اقدامات شرکت های سوداگر هستیم.

    برچسب ها