عصر خودرو

رییس سازمان گسترش خبر داد:

تزریق ۲ هزار میلیارد دلار به اقتصاد کشور طی پنجاه سال گذشته

عصر بازار- رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با طرح این سوال که آیا تزریق ۲ هزار میلیارد دلار منابع مالی به اقتصاد کشور طی ۵۰ سال گذشته به معنی توانمدتر شدن بخش خصوصی است، از وجود برخی محدودیت ها در نظارت مجلس انتقاد کرد.

تزریق ۲ هزار میلیارد دلار به اقتصاد کشور طی پنجاه سال گذشته
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، منصور معظمی در مراسم گرامیداشت پنجاهمین سالگرد فعالیت سازمان گسترش اظهار داشت: طی پنجاه سال گذشته حدود 250 طرح صنعتی توسط این سازمان اجرا شده و حالا در مرحله دوم عمر ایدرو نیازمند بازتعریف در وظایف سازمان هستیم.

    وی با اشاره به واگذاری برخی شرکت‌های دولتی به بخش شبه‌دولتی، خصولتی‌ها و یا نهادهای دیگر تصریح کرد: سازمان‌های توسعه‌ای وارث بدهی شرکت‌هایشان هستند و مطالبات و تعهداتی به آنها منتقل شده است.

    وی با تأکید بر لزوم تعریف مأموریت‌های جدید برای سازمان‌های توسعه‌ای گفت: ما دنبال استفاده از منابع دولتی در ایدرو نیستیم بلکه می‌خواهیم که ضوابط دست و پاگیری که حوزه مسولیت سازمان‌ها را محدودتر می‌کند، برطرف شوند.


    معظمی با بیان اینکه هم اکنون 18 طرح با بودجه 6 هزار و 100 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی مستقیم 3711 نفری در ایدرو در حال اجرا است، افزود: تا امروز نه تنها یک ریال از منابع دولتی استفاده نکردیم بلکه طلب هم داریم.

    برچسب ها