عصر خودرو

بازار کم جان است

شاخص بورس ۱۵ واحد بالا رفت

عصر بازار: امروز معامله‌گران بازار سهام با تلاش حقوقی‌ها شاهد بازگشت دوباره شاخص کل بورس به مدار مثبت بودند.

شاخص بورس ۱۵ واحد بالا رفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات امروز سه‌شنبه، 28 مهرماه 94،‌ با افزایش 15 واحدی به رقم 63 هزار و 142 واحد رسید. شاخص قیمت وزنی نیز در پایان معاملات امروز بازار با رشد 6 واحدی، به عدد 24 هزار و 732 واحد دست یافت. شاخص سهام آزاد شناور نیز با 74 واحد افزایش، عدد 70 هزار و 414 واحد را تجربه کرد.

    شاخص بازار اول اما درحالی با افزایش 19 واحدی به رقم 44 هزار و 6 واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با 18 واحد کاهش به عدد 139 هزار و 147 واحد را به نمایش گذاشت.

    همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) با کاهش 6 واحدی عدد 706 واحد را تجربه کرد.

    طی معاملات امروز نماد معاملاتی سه شرکت هلدینگ گسترش نفت و گاز پارسیان با 38 واحد، همراه اول با 28 واحد و بانک کارآفرین با 20 واحد افزایش بالاترین تأثیر مثبت را در محاسبه شاخص کل بورس برجای گذاشتند، در عین حال نماد معاملاتی سه شرکت بانک تجارت با 22 واحد، ایران خودرو با 18 واحد و گروه بهمن با 10 واحد کاهش بالاترین تأثیر منفی را در کاهش برآورد این نماگر به دوش کشیدند.

    براساس این گزارش ارزش کل معاملات امروز بازار سهام به بیش از 91 میلیارد تومان بالغ شد که ناشی از دست به‌دست شدن 476 میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 31 هزار و 270 نوبت دادوستد بود.

    طی معاملات امروز بازار سهام، نماد معاملاتی شرکت‌های داروسازی زاگرس فارمدپارس و ماشین‌سازی نیرومحرکه از سوی ناظر بازار سهام متوقف و در عین نماد معاملاتی شرکت‌های بیمه نوین، سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، بازگشایی شدند.

    امروز در بازار سهام به مدد حقوقی‌ها نماگر بورس به فاز مثبت برگشت؛ هرچند که به لحاظ حجم و ارزش معاملات بازیگران محدودی را در بازار می‌توان به وضوح دید.

    بر اساس این گزارش، طی معاملات امروز در نماد معاملاتی بانک صادرات 104 میلیون سهم، به ارزش 9 میلیارد و 800 میلیون تومان، همکاران سیستم با بیش از 9 میلیون و 600 هزار سهم به ارزش 4 میلیارد و 500 میلیون تومان و همراه اول با 4 میلیون سهم به ارزش 12 میلیارد و 270 میلیون تومان از سوی حقوقی‌های خود با معاملات کد به کد روبه‌رو بودند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو