عصر خودرو

از سوی سازمان خصوصی سازی:

بلوک ۱۶.۷۵ درصدی "ذوب" دوباره در فرابورس عرضه می‌شود

عصر بازار- بلوک ۵.۵ میلیارد سهم شرکت ذوب‌آهن اصفهان با کاهش قیمت پایه و تسهیل شرایط توسط سازمان خصوصی‌سازی دوباره در فرابورس عرضه خواهد شد.

بلوک ۱۶.۷۵ درصدی "ذوب" دوباره در فرابورس عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، عرضه عمده سهام مدیریتی غیرکنترلی شرکت ذوب‌آهن اصفهان شامل 5 میلیارد و 556 میلیون سهم معادل 16.75 درصد از سهام این شرکت به قیمت پایه هر سهم 741 ریال به‌صورت یکجا و نقد یا 15 درصد نقد و بقیه اقساط 6 ‌ماهه در مدت 4 سال در فرابورس انجام خواهد شد.

    این میزان سهام به وکالت از صندوق بازنشستگی فولاد توسط سازمان خصوصی‌سازی با نرخ سود 13 درصد در بازار دوم فرابورس ایران عرضه خواهد شد که زمان قطعی این عرضه توسط فرابورس اعلام خواهد شد.

    این گزارش می‌افزاید: سازمان خصوصی‌سازی پیش‌تر هم این میزان سهام را با قیمت پایه هر سهم 850 ریال و نیز با شرایط یکجا و نقد یا 20 درصد نقد و بقیه اقساط 6 ‌ماهه در مدت 3 سال در روز دهم تیرماه امسال روانه میز فروش کرده بود که خریداران به آن اقبالی نشان ندادند.

    گفتنی است؛ نماد معاملاتی شرکت ذوب‌آهن اصفهان مهرماه سال 90 در گروه فلزات اساسی در بازار دوم فرابورس درج و معاملات سهام آن از تاریخ 19 بهمن‌ماه همان سال آغاز شد.

    همچنین تاکنون چندین بار سازمان خصوصی‌سازی در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی درصدی از سهام این شرکت را در معرض فروش گذاشته است.

    برچسب ها