عصر خودرو

استقبال از دستاوردهای بانک شهر در معتبرترین رویداد علمی، پژوهشی و صنعتی کشور

عصر بازار- دستاوردهای بانک شهر در نمایشگاه بین‌المللی«محصولات و خدمات هوشمند» به عنوان معتبرترین رویداد علمی، پژوهشی و صنعتی کشور با استقبال شهروندان رو به رو شد.

استقبال از دستاوردهای بانک شهر در معتبرترین رویداد علمی، پژوهشی و صنعتی کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک شهر، مدیر واحد بانکداری مجازی این بانک با بیان این مطلب گفت: نمایشگاه بین‌المللی محصولات و خدمات هوشمند IRAN SMART EXPO به عنوان معتبرترین رویداد علمی، پژوهشی و صنعتی کشور در حوزه هوشمندسازی ؛با هدف ارائه دستاوردهای اندیشمندان و صاحب‌نظران محصولات و خدمات هوشمند به جامعه علمی و صنعتی در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران( بوستان گفت وگو) برگزار شد.

    مسیح قائمیان افزود: این نمایشگاه با حضور شرکت‌های داخلی و چندین شرکت‌ خارجی فعال در حوزه هوشمندسازی از کشورهای کره، آلمان، سوئد، سوئیس، دانمارک، چین، مالزی، آسیای مرکزی و آسیای دور برگزار شد و  شرکت‌های وابسته به بانک شهر  نیز به معرفی آخرین دستاوردهای خود پرداختند.

    وی تصریح کرد: این نمایشگاه، بستری مناسب در راستای ارائه آخرین محصولات، خدمات، دستاوردها و نوآوری های هوشمند فراهم می کند که از جمله آن، هوشمند سازی در زمینه انرژی، آب، برق، اپراتورهای مخابراتی و تلفن هوشمند، هوشمند سازی ساختمان، خودرو های هوشمند و خودرو های انرژی پاک، شهروندی (بانکداری، بیمه های درمانی-خدمات کشوری)، لوازم خانگی، صوتی و تصویری هوشمند، هوشمند سازی در زمینه ترافیک ، حمل و نقل و هوشمند سازی اشیاء به شمار می‌آید.

    به گفته قائمیان، شناسایی و معرفی فعالان حوزه فناوری‌های هوشمند(علی الخصوص شهر هوشمند)، فراهم کردن بستر مناسب برای کنکاش، تبادل افکار و اندیشه‌های محققان، استادان، مدیران، کارشناسان و خبرگان علمی و صنعتی در حوزه هوشمندسازی، آشنایی و دستیابی به آخرین دستاوردهای بومی هوشمندسازی،هدایت و حمایت مادی و معنوی فعالان حوزه فناوری های هوشمند،توسعه و ترویج گفتمان هوشمند سازی و ایجاد شهر های هوشمند در کشور و بستر سازی به جهت انتقال فناوری های نوین به داخل کشور  از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

    مدیر واحد بانکداری مجازی بانک شهر در ادامه گفت: به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و صاحبنظران، این نمایشگاه فرصت منحصر به فردی برای حضور شرکت‌های پیشرو و صاحب نام در حوزه هوشمندسازی است که قابلیت ارائه محصولات، توانایی‌ها و خدمات به جامعه را دارد.

    برچسب ها