عصر خودرو

۱۴۷۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری در ترابردپذیری همراه اول

عصر بازار- اولین برنامه همراه در روز یکشنه برای افتتاح پروژه‌های فاز ۳ شبکه ملی اطلاعات با ۱۱ خدمت جدید برگزار شد.

۱۴۷۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری در ترابردپذیری همراه اول
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، دراین مراسم شرکت همراه اول توانست قراردادی برای بومی سازی اینترنت نسل پنجم تلفن همراه با دانشگاه شریف به منظور بومی سازی این فناوری در ایران انجام دهد.

    همراه اول تا پیش از این توانسته بود قراردادی را برای استفاده و شناخت و پیاده‌سازی نسل پنجم تلفن همراه با شرکت فنلاندی نوکیا منعقد کند.

    صادقی مدیر شرکت ارتباطات زیرساخت گفت:‌همراه اول در حال حاضر دارای 25 میلیون مشترک دیتا است و توانسته رشد 20 برابری در مشترکین نسل چهار به دست بیاورد. همچنین همراه اول دارای ضریب نفوذ 83.6 درصدی در میان اپراتورهای تلفن همراه است.

    صادقی تاکید کرد:‌ همراه اول در دولت یازدهم 26 میلیون مشترک جدید و در سه ماهه اول سال 96 ، 2.1 میلیون مشترک جدید به دست آورده است.

    وی در رابطه با ترابردپذیری همراه اول گفت: ما بر خلاف تمامی اپراتورهای همراه اول در دنیا توانستیم علاوه بر اینکه درصد خروجی نداشته باشیم میزان مشترک بالایی را به دلیل استفاده از فناوری‌های روز دنیا و توسعه این فناوری به صورت گسترده کسب کنیم. برآیند همراه اول در ترابردپذیری 24 هزار و 455 مشترک جدید از اپراتورهای رایتل و ایرانسل است. درهمین حال ایرانسل با منفی 19 هزار و 324 و رایتل با منفی 5131 در جایگاه‌های پایین‌تری در زمینه ترابردپذیری از شرکت همراه اول قرار دارند.

    صادقی افزود: ما بیش از 8 میلیارد سرمایه‌گذاری در دولت یازدهم داشته‌ایم و امروز نیز 1475 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است. همچنین لازم به ذکر است 59 درصد از سهم سیم‌کارت‌های بازار ایران را در ا ختیار داریم و بزرگترین اپراتور تلفن همراه اول در منطقه شناخته می‌شویم.

    برچسب ها