عصر خودرو

وزیر کشاورزی ویتنام:

قرارداد توافقنامه تعرفه ترجیحی با ایران را در اولویت قرار می‌دهیم

عصر بازار- وزیر کشاورزی ویتنام گفت: بعد از توافق‌های بانکی قطعا تجار ایران و ویتنام می‌توانند راهکارهای پرداخت را پیدا کنند و من هم از معاون بانک مرکزی ویتنام خواستم تا بعد از نهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی ۲ کشور موضوع را پیگیری کند.

قرارداد توافقنامه تعرفه ترجیحی با ایران را در اولویت قرار می‌دهیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس ،نوین سون کونگ امروز در مراسم امضا تفاهم نامه بین جمهوری اسلامی ایران و کشور ویتنام که با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت کشورمان در سازمان توسعه تجارت برگزار شد گفت: زمینه همکاری بانکی یکی از ابزارهای توسعه اقتصادی و تجاری دو کشور است.

    وزیر کشاورزی و توسعه روستایی ویتنام با اشاره به نشست مشترک روسای بانک مرکزی دو کشور افزود: بعد از توافق‌های بانکی قطعا تجار دو کشور می‌توانند راهکارهای پرداخت را پیدا کنند و من هم از معاون بانک مرکزی ویتنام خواستم تا بعد از نهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور موضوع را پیگیری کند.

    وی همچنین با اشاره به قرارداد تعرفه ترجیحی بین دو کشور بیان داشت: امضای توافقنامه ترجیحی در اولویت کار ما قرار دارد و امضای این توافقنامه به نفع هر دو کشور است.

    وی بیان داشت: از وزارت تجارت و صنعت ویتنام هم خواسته‌ایم تا موضوع پیش نویس تجارت ترجیحی با ایران بررسی و به دولت اعلام شود.

    برچسب ها