عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

نگاهی بر عملکرد ۶ ماهه فراورده های تزریقی و دارویی ایران

عصر بازار: شرکت فراورده های تزریقی و دارویی ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ با اختصاص ۶۷۶ ریال سود به ازای هر سهم به ۵۱ درصد از پیش بینی هایش رسید.

نگاهی بر عملکرد ۶ ماهه فراورده های تزریقی و دارویی ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت فراورده های تزریقی و دارویی ایران پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 94 را با سرمایه 200 میلیارد ریال مبلغ 1314 ریال اعلام کرده است و در دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 94 با اختصاص 676 ریال سود به ازای هر سهم به 51 درصد از پیش بینی هایش رسید.

    "دفرا" در دوره 6 ماهه یاد شده موفق شد معادل 50 درصد از فروش، 51 درصد از سود ناخالص، 51 درصد از سود عملیاتی و 51 درصدی سود خالص را پوشش داد. 

    گفتنی است این شرکت اعلام کرد کاهش هزینه های مالی به دلیل عدم دریافت تسهیلات از سیستم بانکی، اخذ افزایش قیمت تعدادی از محصولات از سوی وزارت بهداشت حدود 10درصد و کاهش هزینه های دستمزدسربار و تولید دلیل تعدیل پیش بینی های سال مالی 94 نسبت به سال مالی قبل است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها