عصر خودرو

کره جنوبی در ایران سوپرمارکت می‌زند

عصر بازار- بزرگترین شرکت سوپرمارکت های زنجیره ای کره جنوبی اعلام کرد قراردادی با یک شرکت ایرانی برای راه اندازی شعب این فروشگاه زنجیره ای در ایران به امضا رسانده است.

کره جنوبی در ایران سوپرمارکت می‌زند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، شرکت بی جی اف ریتیل، اداره کننده بزرگترین سوپرمارکت های زنجیره ای کره جنوبی با برند سی یو اعلام کرد قراردادی با یک شرکت ایرانی به امضا رسانده که اولین قرارداد یک سوپرمارکت زنجیره ای کره جنوبی برای توسعه فعالیت هایش در خارج از این کشور به شمار می رود.

    بر اساس این قرارداد، یک شرکت لوازم خانگی ایران مسئولیت سرمایه گذاری و اداره فروشگاه های این شرکت کره ای در ایران را بر عهده خواهد گرفت.

    این قرارداد در شرایطی منعقد می شود که رقابت در بازار کره جنوبی میان فروشگاه های زنجیره ای که عمدتا بین 3 شرکت سی یو، جی اس 25 و 7 الون در جریان است، با افزایش شعبه های فروشگاهی این شرکت ها در سراسر این کشور در حال شدت گرفتن است.

    بر اساس آمارهای صنعتی، حجم بازار فروشگاه های زنجیره ای سوپرمارکتی در کره جنوبی سال گذشته از مرز 20 تریلیون وون (17.5 میلیارد دلار) گذشت که 18.6 درصد نسبت به 17.2 تریلیون سال قبل از آن رشد داشت. این رشد مرهون افزایش خانوارهای تک نفره و سالخورده شدن جمعیت کره جنوبی بوده است.

    برچسب ها