عصر خودرو

سفیر ایران در بروکسل:

امنیت سرمایه‌گذاری در ایران با قرارداد توتال و خرید هواپیما تائید شد

عصر بازار- سفیر ایران در بروکسل در همایش تجاری ایران و لوکزامبورگ، انعقاد قرارداد ایران و توتال و نهایی شدن خرید هواپیمای جدید را نشان از امنیت و تضمین سرمایه گذاری در ایران دانست.

امنیت سرمایه‌گذاری در ایران با قرارداد توتال و خرید هواپیما تائید شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از اتاق ایران، «پیمان سعادت» روز جمعه افزود: بعد از برجام هیات های تجاری زیادی به ایران رفته و با شرکت های مختلف مذاکره کرده و به توافق رسیدند و این روند در حال توسعه است.

    همایش تجاری مشترک ایران و لوکزامبورگ امروز با حضور هیات 35 نفره ایرانی در لوکزامبورگ برگزار شد که غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران نیز در این همایش به سخنرانی پرداخت.
    سعادت افزود: اتحادیه اروپا موضع محکمی علیه آمریکا در خصوص برجام اتخاذ کرده و این نقطه امیدوار کننده‌ای برای توسعه سرمایه‌گذاری و مراودات بین‌المللی در ایران است.
    وی ادامه داد: مشکلاتی که در خصوص مراودات مالی وجود دارد ضروری است که با یک راه حل فوری راه را برای ارتقای همکاری باز کند.
    سفیر ایران در بروکسل خطاب به تجار لوکزامبورگی حاضر در همایش گفت: برای شکستن یخ‌ها همانطور که قبلا هم به ایران رفتید باز هم به ایران سفر کنید و امنیت و تسامح مردم سرزمینم را از نزدیک ببینید.
    سعادت ادامه داد: علیرغم جوسازی‌هایی که در دوران تحریم و قبل از آن برخی کشورها علیه ایران انجام دادند، اما همه جهان پس از حضور ناظران انرژی اتمی در ایران شاهد بودند که ایران انگیزه صلح جویانه داشته است.
    این دیپلمات افزود: ایران هیچ وقت به همسایگانش حمله نکرده و کشوری را مورد هجوم قرار نداد و فقط پس از حمله از خود دفاع کرده که نمونه بارز آن حمله صدام به ایران است.
    که بسیاری کشورها از او دفاع کردند درحالی‌که با حمله عراق به کویت به مخالفت با صدام پرداختند.
    سفیر ایران تصریح کرد: ما شاهد افزایش سرمایه گذاری و ورود هیات های تجاری به ایران هستیم و قطعا کسانی که زودتر در این خصوص گام بردارند نتیجه بهتری خواهند گرفت.
    سعادت اظهار کرد: بیزینس فقط پول نیست بلکه ما درجهانی متنوع زندگی می‌کنیم و ارتباط و تبادل فرهنگی هم در این خصوص مهم است.

    برچسب ها