عصر خودرو

مدیر خاورمیانه و شمال آفریقای توتال خبرداد:

آمادگی توتال برای تامین فاینانس طرحهای نفتی ایران

عصر بازار: مقام ارشد شرکت توتال فرانسه گفت: این شرکت آمادگی دارد در دوران پس از تحریم علاوه بر تامین فاینانس پروژه های نفتی، دانش فنی را نیز به ایران انتقال دهد.

آمادگی توتال برای تامین فاینانس طرحهای نفتی ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، استفان میشل در همایش نفت و نیرو با اشاره به سابقه مشارکت ایران و توتال، اظهار کرد: این شرکت در دوران قبل از تحریمها در توسعه فازهای پارس جنوبی مشارکت داشته اما پس از تشدید تحریمها مجبور شد  فعالیت در ایران را متوقف کند.

    مدیر خاورمیانه و شمال آفریقای شرکت توتال فرانسه با اشاره به آمادگی برای بازگشت به صنعت نفت ایران پس از لغو تحریمها، افزود: این شرکت قصد دارد در حوزه تامین فاینانس، فناوریهای روز و دانش فنی با ایران مشارکت داشته باشد.

    وی افزود: توتال دارای تجربه های گسترده ای در مناطق مختلف جهان مانند خاورمیانه، افریقا، برزیل و روسیه است که می تواند در پروژه های آینده از آنها بهره بگیرد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که کاهش ٥۰ درصدی قیمت نفت یک چالش اساسی برای این صنعت به شمار می رود، گفت: با توجه به این کاهش قیمت، توتال در نظر دارد هزینه اجرای پروژه های نفتی را در ایران و دیگر مناطق جهان کاهش دهد.

    میشل افزود: استفاده از فناوریهای جدید و روز دنیا برای کاهش هزینه های تولید نفت امری ضروری است.

    این مقام ارشد شرکت توتال ادامه داد: توتال از آخرین فناوریهای روز جهانی برای توسعه صنعت نفت برخوردار است و تلاش می کند از این طریق بهره وری را بالا برده و ضریب برداشت را افزایش دهد.

    وی با اشاره به برنامه این شرکت در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، تصریح کرد: ایران یکی از بزرگترین دارندگان ذخایر نفت و گاز در جهان است و براین اساس قادر است نقش مهمی  در بازار جهانی انرژی ایفا کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها