عصر خودرو

با صدور مجوز از سوی دهلی؛

آمازون وارد بازار هند شد

عصر بازار- غول خرده‌فروشی آنلاین، آمازون‌، تاییدیه خود برای انبار کردن و خرده‌فروشی مواد غذایی در هند را بدست آورد، و با رقیب هندی خود «فلیپ‌کارت» وارد رقابت سختی شد.

آمازون وارد بازار هند شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، غول خرده‌فروشی آنلاین، آمازون، تاییدیه خود برای انبار کردن و خرده‌فروشی مواد غذایی در هند را بدست آورد، و به طرز بالقوه‌ای ‌تجارت خود را در اقتصاد سریع‌الرشد هند گسترش داد و با رقیب هندی خود «فلیپ‌کارت» وارد رقابت سختی شد.

    آمازون تایید کرد که برنده تاییدیه دولتی هند برای فروش محصولات غذایی در این کشور شده است اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

    منبع آگاه دیگری هم گفت: آمازون برنامه‌ریزی کرده است که در بخش فروش محصولات غذایی 50 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کند، که این علاوه بر 5 میلیارد دلاری است که آمازون تاکنون خود را ملتزم به سرمایه‌گذاری در هند کرده است.

    اسمارت‌فون‌های ارزان‌تر، نفوذ روزافزون اینترنت، و تخفیف‌های بزرگ، منجر به شکوفایی خرید آنلاین همه چیز، از گجت‌های تکنولوژی گرفته تا لباس و مواد غذایی، در هند شده است.

    در هند همچنان مغازه‌های کوچک زن و شوهری، بزرگترین بخش فروش مواد غذایی را تشکیل می‌دهد، که این برای بازیگران سازمان یافته این بازار، شرایط رشد بزرگی را فراهم می‌کند.

    آمازون مشخصا از طریق «آمازون پنتری» محصولات غذایی خود را در هند می‌فروشد، که در آن خرده‌فروشانی شامل شرکت شریک آمازون، کلادتیل، محصولات گوناگونی را به فروش می‌رسانند.

    همچنین آمازون در اپلیکیشن جدید خود  از طریق اتصال به بازار بزرگ، استارباز و هایپربازار از طریق خرده‌فروشان هند مواد غذایی تازه روزانه را هم ارائه می‌کند.

    آمازون هیچ گونه توضیحی در مورد این‌که این سرمایه‌گذاری جدید بر رابطه‌های موجود یا شرکت‌های شریک همکاری کننده آمازون چه تاثیری می‌گذارد، ارائه نکرد.

    برچسب ها