عصر خودرو

اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران ارمنی برای ساخت هتل در تهران

عصر بازار- در دیدار رییس کمیسیون گردشگری اتاق تهران با رییس اتاق بازرگانی و صنایع جمهوری ارمنستان، دو طرف در خصوص توسعه مناسبات تجاری دو کشور گفت‌و‌گو کردند.

اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران ارمنی برای ساخت هتل در تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی اتاق تهران، در این دیدار، آندرانیک الکسانیان رییس اتاق بازرگانی و صنایع جمهوری ارمنستان ضمن اعلام علاقه‌مندی تجار کشورش برای افزایش تجارت با ایران، از آمادگی این اتاق برای طراحی و تدوین نقشه راه همکاری‌های اقتصادی بخش‌خصوصی دو کشور خبر داد.

    رییس کمیسیون گردشگری اتاق تهران نیز طی سخنانی از ارمنستان به عنوان دروازه ورود محصولات ایرانی به بازار منطقه اوراسیا یاد کرد و گفت: همکاری‌ تجاری دو کشور را می‌توان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که ارمنستان به عنوان پل ارتباطی صادرات کالا و خدمات ایران به کشورهای اروپایی باشد.

    محسن مهرعلیزاده همچنین در این دیدار به ظرفیت بالای ساخت هتل‌های چهار و پنج ستاره در ایران اشاره کرد و افزود: در این زمینه، شرکت‌های ساختمانی و عمرانی ارمنستان می‌توانند روی سرمایه‌گذاری در ایران برنامه‌ریزی کنند.

    در همین رابطه، رییس اتاق بازرگانی و صنایع ارمنستان با استقبال از موضوع سرمایه‌گذاری در بخش ساخت هتل در ایران، گفت: شرکت‌های ارمنستانی در این زمینه از سابقه درخشانی در ساخت هتل‌های برند و مشهور برخوردار هستند و با همکاری سرمایه‌گذارانی از دیگر کشورها پروژه‌های موفقی را به سرانجام رسانده‌اند.

    او با اعلام آمادگی مشارکت شرکت‌های ارمنی برای سرمایه‌گذاری در بخش ساخت هتل‌های برند در تهران و سایر شهرهای بزرگ ایران، تصریح کرد که در این خصوص برنامه پیشنهادی اتاق ارمنستان تدوین و در اختیار کمیسیون گردشگری اتاق تهران قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها