عصر خودرو

مدیرعامل تامین سرمایه آرمان خبر داد:

دامنه بازارگردانی های آرمان به گروه "ومعادن" رسید

عصر بازار- ارزش بازار شرکت های تحت بازار گردانی آرمان از ۳۲هزار میلیارد تومان گذشت.

دامنه بازارگردانی های آرمان به گروه "ومعادن" رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از واحد مرکزی خبر ، مدیرعامل تامین سرمایه آرمان از آغاز فعالیت صندوق بازار گردانی معادن و فلزات آرمان خبر داد و گفت: این صندوق ها با توجه به مزیت هایی مانند معافیت از پرداخت مالیات و تخفیف 80 درصدی در کارمزد معاملات بهترین ابزار حمایتی سهامداران عمده از سهام های شرکت های زیر مجموعه است.

    محمودرضا خواجه نصیری گفت:  ورود به عرصه بازارگردانی سهام از طریق مشارکت در تاسیس صندوق های بازار گردانی یکی از تصمیمات راهبردی تامین سرمایه آرمان است  که در کنار بازارگردانی اوراق بدهی و صندوق های قابل معامله در بورس و فرابورس ؛این شرکت  به یکی از بزرگترین بازار گردانان بازار سرمایه تبدیل کرده است.

    وی  افزود: در حال حاضر تعداد سهام شرکت های تحت بازار گردانی تامین سرمایه آرمان به 17 سهم رسیده است و این تعداد با آغاز فعالیت صندوق های جدید و افزودن سهام شرکت ها به صندوق های موجود رو به افزایش است.

    نکته قابل توجه در این خصوص این است که کلیه معاملات صندوق های بازار گردانی که تامین سرمایه آرمان مدیریت آن را بر عهده دارد از طریق معاملات الگوریتمی صورت می پذیرد.

    خواجه نصیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر منابع بسیار خوبی بالغ بر 6  هزار میلیارد ریال در صندوق های بازار گردانی وجود دارد که اثر چندانی در بازار سهام ندارند و علت اصلی این امر نداشتن استراتژی مناسب معاملاتی برای این صندوق ها  از ابتدای فعالیت آنها است .

    به گفته وی بازنگری در استراتژی های معاملاتی و استفاده از ابزار های نوین معاملاتی مانند الگوریتم ها می تواند نقش اثرگذارتری را برای این صندوق ها در بازار تعریف کند.

    برچسب ها