عصر خودرو

حسین‌پناه عنوان کرد:

"ونیرو" تبدیل به هلدینگ انرژی می‌شود

عصر بازار- به گفته یک مقام مسئول از برنامه های "ونیرو" تبدیل شدن از سرمایه گذاری به هلدینگ و ورود به صنایعی چون برق، آب و نفت و گاز است.

"ونیرو" تبدیل به هلدینگ انرژی می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از اقتصاد آنلاین، عیسی حسین پناه مدیر عامل جدید سرمایه گذاری نیرو با اشاره به اصلی ترین برنامه این شرکت در ایجاد سبد بهینه در حوزه انرژی گفت: پس از تغییر سهامدار عمده شرکت سرمایه گذاری نیرو از شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی به شرکت سرمایه گذاری ایران و با توجه به برنامه های بلندمدت سهامدار عمده، تبدیل شدن شرکت سرمایه گذاری به هلدینگ در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
    وی افزود: پس از طی مراحل قانونی و تبدیل شدن به هلدینگ این شرکت برنامه دارد تا در موضوعاتی چون ایجاد، راه اندازی و خرید نیروگاه های تولید برق و تهیه و اجرای طرح ها و پروژه های مرتبط با حامل های انرژی و پروژه های صنعتی و تأمین و عرضه آب اعم از خانگی، کشاورزی و صنعتی و مطالعه، امکان سنجی، سرمایه گذاری و مشارکت در ایجاد، راه اندازی و توسعه صنایع مرتبط با آب، برق، انرژی و نفت و گاز  ورود و فعالیت نماید.
    این مقام مسئول از برگزاری مجمع عادی سالیانه سهامداران شرکت سرمایه گذاری نیرو در موعد مقرر قانونی خبر داد و گفت: میزان سود تقسیمی در مجمع براساس تصمیمات و مصوبات مجمع خواهد بود.
    به گفته وی از برنامه های شرکت تبدیل شدن از سرمایه گذاری به هلدینگ و ورود به صتایعی چون برق،  آب و نفت و گاز خواهد بود.
    حسین پناه درباره آخرین برنامه "ونیرو" برای افزایش سرمایه عنوان کرد: فعالیت در بخش انرژی و صنعت برق در تمام دنیا امری است سرمایه بر، و شرکت سرمایه گذاری نیرو  با سرمایه فعلی قادر به ورود به این  حوزه  نخواهد بود لذا این شرکت جهت انجام امور به نحو احسن نیاز به منابع و سرمایه بالایی دارد که تعیین میزان  افزایش سرمایه در تعامل با سازمان بورس و اوراق بهادار و مجامع شرکت مشخص خواهد شد.
    وب تصریح کرد: ارزش خالص دارایی های هر سهم شرکت سرمایه گذاری نیرو حدوداً معادل آخرین قیمت تابلو این سهم می باشد.

    برچسب ها