عصر خودرو

صعود ۱۱۳ واحدی شاخص بورس

عصر بازار- امروز سه شنبه ۲۰ تیرماه، شاخص بورس با ۱۱۳ واحد رشد در مدار ۷۹ هزار و ۴۹۰ واحد ایستاد.

صعود ۱۱۳ واحدی شاخص بورس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این روز سهامداران تعداد 631.5 میلیون سهام و حق تقدم به ارزش معاملاتی 143 میلیارد تومان را در 47 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    نمادهای معاملاتی کگل با 43 واحد، همراه 37 واحد، وبانک 24.5 واحد، فخوز و وبملت با 16 واحد بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص کل داشتند درحالیکه نمادهای ومعادن با 23 واحد و خپارس با 17 واحد بیشترین تاثیر منفی را روی بورس داشتند.

    از نمادهای پر بیینده بورسی امروز می توان به خودرو، وبملت، ثاژن، خپارس، آپ، شپلی و خزامیا اشاره کرد، امروز غگل 13 درصد مثبت بود، این نماد به دلیل عدم کشف قیمت در روز قبل، بدون محدودیت نوسان معامله شد و بیشترین رشد قیمتی را در بین نمادهای بورسی به خود اختصاص داد.

    پس از آن نمادهای کفرا، شفارس، خموتور، پتایر، شپارس و سدور در آستانه مثبت کامل جزو سبزترینهای بازار بودند، در مقابل کدما، دلقما، بنیرو، خفنر، ثاباد، کماسه و شسینا جزو منفی ترینهای بازار بودند.

    گفتنی است در این روز نمادهای معاملاتی شفارا، خمهر، حفاری، دلقما، وبانک، ختور، ومعادن، آپ، لابسا، تایرا، فپنتا، غدشت،خکاوه، غمهرا و پاسا متوقف شدند و معادل 56ر1 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات از طرف شرکت سرمایه گذاری ملی ایران به صورت یکجا ونقد به قیمت پایه هر سهم 550ر1 ریال در نماد ومعادن4 عرضه شد.

    برچسب ها