عصر خودرو

ماموریت‌های میلیارد دلاری ایدرو در سال ۱۳۹۶

عصر بازار- در سال ۱۳۹۶ پروژه‌های پیمانکاری ایدرو به ارزش ۱۳ میلیارد دلار و طرح‌های سرمایه‌گذاری و نوسازی صنعتی این سازمان به ارزش ۶۰ هزار میلیارد دلار در دستور کار قرار می‌گیرد.

ماموریت‌های میلیارد دلاری ایدرو در سال ۱۳۹۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، پروژه‌های کلان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در سال 1396 در سه محور پروژه‌های پیمانکاری اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و نوسازی صنعتی و طرح‌های در دست تفاهم و مطالعه تقسیم‌بندی شده است.

    پروژه‌های پیمانکاری شامل فازهای 14، 17 و 18 پارس جنوبی و تامین 2000 دستگاه واگن به ارزش 13 میلیارد دلار است که به عنوان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های ایدرو در سال جاری تعیین شده است.

    دومین پروژه اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و نوسازی صنعتی در قالب طرح‌های تولید تایر، الیاف، شیشه، بیواتانول و ... است که ارزشی معادل 60 هزار میلیارد ریال برای آن تعیین کرده‌اند.

    سومین پروژه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران طرح‌های در دست تفاهم و مطالعه که به صورت مشارکتی و در زمینه‌هایی شامل بالگرد و مسائل دیگر است، به عنوان دیگر برنامه کلان این سازمان تعیین شده که در حال حاضر ارزش ریالی آن مشخص نیست.

    بنابراین در مجموع 13 میلیارد دلار جهت پروژه‌های پیمانکاری و 6000 میلیارد ریال جهت اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و نوسازی صنعتی در پروژه‌های کلان ایدرو تعریف شده که باید در سال جاری مدنظر قرار گیرد.

    برچسب ها