عصر خودرو

دبیرکمیته اجرایی لیگ ستارگان بورس ایران:

مسابقات لیگ ستارگان حلقه اتصال دانشجویان و بازار سرمایه است

عصر بازار- امین آذریان دبیر کمیته اجرایی"لیگ ستارگان بورس ایران" عنوان کرد: نخستین مسابقه لیگ ستارگان بورس برای نخستین بار در ایران و در راستای این است که بتوانیم حلقه ی اتصالی باشیم بین دانشجویان و بازار سرمایه که در این طرح سعی بر این است تا اعضای گروه ها از رشته های مدیریت، حسابداری، اقتصاد،MBA، مالی و رشته های مرتبط با بازارهای مالی انتخاب شوند.

مسابقات لیگ ستارگان حلقه اتصال دانشجویان و بازار سرمایه است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، این مسابقه از دوم مرداد ماه 1396 لغایت 30مرداد 1396 به مدت حدودا 20روز کاری در تالار بورس حافظ برگزار خواهد شد. در این مسابقه کشف استعدادهای رشته مالی از اهداف مهم این برنامه است.

    وی عنوان کرد: این طرح فرصت مناسبی است برای دانشجویان که در بازارهای مالی به صورت واقعی کسب تجربه نمایند و همچنین بتوانند در بازار مالی کشور خود را محک بزنند.

    در نخستین دوره از لیگ ستارگان بورس دانشجویان ده دانشگاه تهران در قالب تیم های 5 نفره با در اختیار داشتن اعتبار صد میلیون ریالی با سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار و تشکیل سبد سهام به مدت یک ماه به رقابت پرداخته و سه تیمی که بیشترین بازدهی را نسبت به سایر تیم ها داشته باشند پیروز  این دوره از مسابقات خواهند بود.

    در نخستین دوره از مسابقات لیگ ستارگان بورس، تیم ها از دانشگاه های تهران، صنعتی شریف، علامه طباطبایی، خوارزمی،خواجه نصیر، الزهرا، امیرکبیر، شهید بهشتی، تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شده اند.

    امین آذریان دبیر اجرایی لیگ ستارگان بورس بیان نمود: که یکی از اهدافش برگزاری برنامه های نوین در حوزه مالی می باشد تا بتواند حلقه ارتباطی بین دانشجویان و بازار سرمایه را ایجاد نماید و در همین راستا جا دارد از حمایت های بی دریغ ریاست محترم سازمان بورس اوراق بهادار و مدیر محترم روابط عمومی سازمان بورس اوراق بهادار و شرکت بورس تهران و شرکت سپرده گذاری مرکزی تقدیر و تشکر نمود.

    در فواصل این رویداد بزرگ برنامه های جانبی برای شرکت کنندگان حاضر برنامه ریزی شده است که می‌توان به حضور میهمانان ویژه و صاحب نظران بازارسرمایه  اشاره کرد که برای حضور در این رویداد از این بزرگواران دعوت بعمل آمده  تا  دانشجویان حاضر در این لیگ بتوانند از راهنمایی های این بزرگواران بهره مند شوند.

    به گفته امین آذریان، دبیر کیمته اجرایی لیگ ستارگان بورس، به برندگان اول تا سوم هدایای نفیسی از سوی روابط عمومی سازمان بورس اوراق بهادار اهدا می شود که  برای تیم اول 200میلیون ریال، تیم دوم 100میلیون ریال و تیم سوم 50میلیون ریال اعتبار خرید سهام در نظر گرفته شده است.

    در این رویداد ما سعی داریم با  انجام برخی از تست‌ها زیر نظر تیم پزشکی از پزشکان متخصص و آشنا به بازارسرمایه، برای اولین بار در ایران  در مورد ارتباط بین حالات پژشکی معامله گران و نحوه معامله هایشان کار کنیم و ان شالله بتوانیم گزارشات موفقی را به بازارسرمایه ایران ارائه دهیم.

    پخش مستقیم این رویداد از صفحه اینستاگرام لیگ ستارگان بورس به صورت LIVE STORY قابل رویت می باشد و تمامی اخبار نیز از کانال لیگ ستارگان بورس به نشانی @starleague_ir و سایت www.starleague.ir قابل نمایش است.

    برچسب ها