عصر خودرو

دیروز رقم خورد؛

افت بهای سکه آتی همسو با بازار نقدی

عصر بازار- حجم معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۷ هزار و ۴۴۲ قرارداد رسید.

افت بهای سکه آتی همسو با بازار نقدی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، در همین حال ارزش معاملات نیز به 978 میلیارد ریال رسید.این در شرایطی است که روز گذشته در بازار نقدی، قیمت سکه با روند نزولی قیمت همراه شد. به این ترتیب بازار سکه آتی نیز همسو با بازار نقدی روندی منفی داشت.

    در بازار نقدی طلا، سکه تمام طرح جدید با کاهش به یک میلیون و 205 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار هم به 113 هزار و 574 تومان رسید.همچنین نیم سکه با کاهش با قیمت 644 هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه هم به قیمت 376 هزار تومان رسید.

    به این ترتیب در معاملات سکه آتی در روز گذشته، هر 5 سر رسید سکه در بورس کالای ایران افت کردند، به طوری که قرارداد سکه آتی سررسید تیرماه سال 96 با 0.03 درصد افت با رقم یک میلیون و 212 هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.

    قرارداد سکه آتی سررسید شهریور ماه کاهش 0.09 درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و 236 هزار تومان داد و ستد شد.

    در همین حال قراداد آتی سکه سررسید آبان ماه نیز با رقم یک میلیون و 262 هزار تومان خریداری شد که نسبت به روز یکشنبه 0.44 درصد کاهش داشت.

    از سوی دیگر قرارداد سکه آتی تحویل دی ماه نیز با 0.39 درصد کاهش با رقم یک میلیون و 295 مورد معامله قرار گرفت. قرارداد سکه آتی تحویل اسفندماه نیز نسبت به روز یکشنبه با افت 0.45 درصدی مواجه و با رقم یک میلیون و 326 هزار تومان خریداری شد.

    برچسب ها