عصر خودرو

لیزینگ رایان سایپا در جمع ۳۰ شرکت برتر فعال در بورس تهران

عصر بازار- شرکت لیزینگ رایان سایپا که اخیرا مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برای سال مالی ۱۳۹۵ برگزار نموده است و سود ۳۱۶ ریالی به ازای هر سهم را شناسایی کرده است، جزو ۳۰ شرکت برتر فعال بازار بورس تهران برای سه ماهه اول سال ۹۶ معرفی شده است.

لیزینگ رایان سایپا در جمع ۳۰ شرکت برتر فعال در بورس تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از اقتصاد آنلاین، تازه ترین خبرهای دریافتی از بورس تهران حاکی است، شرکت لیزینگ رایان سایپا توانسته است در فهرست 50 شرکت فعال تر بورس تهران برای سه ماهه اول سال 96 خود را به میان 30 شرکت برتر فعال در بورس تهران جای دهد.
    بر اساس این گزارش ، شرکت لیزینگ رایان سایپا که اخیرا مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برای سال مالی 1395 برگزار نموده است و سود  316 ریالی به ازای هر سهم را شناسایی کرده است، جزو 30 شرکت برتر فعال بازار بورس تهران برای سه ماهه اول سال 96 معرفی شده است.
    شناسایی شرکت های فعال تر در بورس اوراق بهادار تهران بر پایه ترکیبی از قدرت نقدشوندگی سهام و میزان دادوستد سهام در تالار معاملات (تعداد و ارزش سهام دادوستد شده)، تناوب دادوستد سهام در تالار معاملات (تعداد روزهای دادوستد شده و دفعات دادوستد شده) و معیار تاثیرگذاری شرکت بر بازار (میانگین تعداد سهام منتشر شده و میانگین ارزش جاری سهام شرکت در دوره بررسی) می باشد.
    لازم به ذکر است 50  نماد فعال تر بورس برای یک دوره یک ساله محاسبه شده و هر سه ماه به روز می شود.

    برچسب ها