عصر خودرو

خودرویی ها و یک روز خوب!

عصر بازار- امروز شاخص گروه خودرو به یکباره رشد ۳۰۶ واحدی را ثبت کرد و بازدهی گروه معادل ۱.۶۹ درصد افزایش یافت، به این ترتیب شاخص گروه در ارتفاع ۱۸ هزار و ۴۲۸ واحد قرار گرفت.

خودرویی ها و یک روز خوب!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این روز سهامداران تعداد 115.6 میلیون سهم و حق تقدم از گروه خودرو به ارزش معاملاتی 14.7 میلیارد تومان در 9 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند که شاهد رشد قابل توجه حجم معاملات نسبت به روزهای سابق هستیم.

    در این روز شاخص گروه خودرو بیشترین رشد را در مقایسه با سایر گروه ها ثبت کرد و نمادهای خپارس و خودرو تاثیر مثبت 22 و 20 واحدی روی شاخص کل بورس داشتند.

    در غیاب سایپا، خودرویی‎ها پس از افتهای شدید قیمتی طی هفته‌های اخیر، امروز را خوش درخشیدند و نماد خودرو در حاشیه 2 درصد با  قیمت پایانی 2,605 ریال، خپارس و خزامیا در حاشیه 4 درصد با قیمتهای 972 ریال  و 821 ریال به کار خود خاتمه دادند.

    امروز نمادهای خریخت، خپارس، خکاوه، ورنا، خلنت و خپویش صف خرید بودند، خوساز صف خریدش را عرضه کرد و خزامیا در آستانه صف خرید بود، همینطور نمادهای بسیاری در حاشیه 4 درصد مثبت بودند.

    گفتنی است، علی رغم رشد خوب خودرویی ها در این روز نمی توان آن را قابل اتکا دانست، چرا که علی رغم قیمتهای کف در بسیاری از نمادهای گروه، هنوز اصلاح به اتمام نرسیده و همینطور برای معاملاتی مطمن تر باید منتظر بازگشایی سایپا بود.

    برچسب ها