عصر خودرو

رییس هیات عامل ایمیدرو:

بخشی از پیشرفت کشور از مسیر معدن و زنجیره آن می گذرد

عصر بازار- رییس هیات عامل ایمیدرو در دیدار با روسای تشکل های معدنی و صنایع معدنی بر استفاده حداکثری از توانمندی و ظرفیت های بخش خصوصی تاکید کرد.

بخشی از پیشرفت کشور از مسیر معدن و زنجیره آن می گذرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایمیدرو، مهدی کرباسیان در دیدار روسا و مدیران انجمن ها و اتحادیه های بخش معدن و صنایع معدنی ایران به سخنان اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور که به مناسبت روز صنعت و معدن عنوان عنوان شد، اشاره کرد و گفت: پیشنهادهایی که تشکل های بخش خصوصی ارایه می کنند راه گشای بسیاری از مشکلات این بخش ها است.

    وی از تعامل با دنیا در دولت تدبیر و امید سخن به میان آورد و تصریح کرد: بزرگ ترین اقدامی که دولت به رغم همه مشکلات و کاستی ها، انجام داد برجام بود و تعامل با دنیا سبب شد ایران بتواند به طور مستقیم به درآمدهای ارزی خود دست پیدا کند.

    رییس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد: وزیر خارجه ایران و تیم دیپلماسی توانستند به پشتوانه مردم و حمایت های مقام معظم رهبری در برابر ابرقدرت ها ایستادگی کنند و حقوق ملت ایران را بازستانند.

    کرباسیان اظهار داشت:‌ انتظاراتی که از سوی بخش خصوصی وجود دارد بر اساس واقعیت ها و ظرفیت های کشور است و ایران با توجه به حضور در منطقه ای که بازار 450 میلیون نفری دارد،‌ از شرایط مناسبی برای رشد برخوردار است.

    وی ادامه داد: برخی عقب ماندگی ها به سبب بی تجربگی و اقدامات غیرکارشناسی است که در برخی موارد بر کشور تحمیل شد.

    کرباسیان با بیان اینکه بخشی از پیشرفت کشور از مسیر معدن و زنجیره آن می گذرد، گفت: ایجاد ارزش افزوده در زنجیره معدن افزایش قابل توجه درآمدها را در پی دارد و این امر در راستای اقتصاد مقاومتی است.

    برچسب ها