عصر خودرو

عرضه یک برند مشترک در عرصه منسوجات نانو با مشارکت ۶ شرکت دانش‎بنیان

عصر بازار- با ایجاد کنسرسیومی متشکل از ۶ شرکت فعال در حوزه منسوجات نانو، برند مشترکی در این زمینه معرفی شد که به گفته مسؤولان این کنسرسیوم قرار است محصولات آن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دیجیتالی عرضه شود.

عرضه یک برند مشترک در عرصه منسوجات نانو با مشارکت ۶ شرکت دانش‎بنیان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، 6 شرکت دانش‌بنیان حوزه نانوفناوری با ثبت یک شرکت مشترک همکاری خود را در عرصه منسوجات پیشرفته آغاز کردند.

    این شرکت جدید تحت عنوان «پیشران نساجی آینده»، با سه هدف اصلی توسعه بازار منسوجات نانو، آگاه‌سازی مشتریان با ایجاد برندی معتبر در حوزه نانو و تجمیع سبد محصولات با فناوری پیشرفته تشکیل شده است و قرار است در حوزه منسوجات نانو، برند مشترک هاینو (Highno) را عرضه کنند.

    این برند، طی مراسمی با حضور اعضای این کنسرسیوم و دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در محل این ستاد معرفی شد. این شرکت با سبد متنوعی از محصولات مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته در نظر دارد ضمن کمک به کنترل و اصلاح محصولات تقلبی و بی‌کیفیت به بهبود و ارتقای کیفیت منسوجات نانو، گام جدیدی برای توسعه فناوری‌های بومی بردارد.

    این شرکت در راستای توسعه بازار، مذاکراتی را با برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دیجیتال برای عرضه محصولات این شرکت آغاز کرده‌ است.

    دکتر سعید سرکار، دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در مراسم آغاز به کار این کنسرسیوم، با اشاره به اهمیت توجه صنعت به فناوری‌های نوین، شرکت‌های دانش‌بنیان را به عنوان یک از اصلی‌ترین ارکان تحقق این مهم معرفی کرد و گفت: با توجه به سرعت بالای توسعه فناوری در دنیای صنعتی امروز، افزایش قابلیت جذب فناوری در صنعت و توجه به فناوری‌های نوین از مهمترین راه‌های حفظ و ارتقای رقابت‌پذیری صنعتی است.

    وی با تأکید بر اهمیت ساخت برندهای معتبر ایرانی برای ورود به بازارهای جهانی اظهار کرد: رشد فرصت‌های توسعه بازارهای صادراتی در گرو حفظ کیفیت و ارتقای مستمر برند است.

    برچسب ها