عصر خودرو

تداوم فروش در گروه خودرویی

عصر بازار- امروز شنبه هفدهم تیرماه، فشار فروش در گروه خودرویی با گذشت زمان دادوستدها افزایش یافت با این وجود به جز افت نماد خموتور، سایر نمادهای منفی گروه افت جزئی داشتند.

تداوم فروش در گروه خودرویی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، ارزش معاملات گروه خودرو در اولین روز کاری هفته معادل 8.8 میلیارد تومان شد و سهامداران تعداد 65.7 میلیون اوراق بهادار خودرویی در 5.8 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    دو نماد خودرو و خپارس از گروه جزو پر بازدیدترینهای روز بودند که خودرو با افت نزدیک 1 درصد در قیمت پایانی 255 تومان جایی گرفت و خپارس در حوالی صفر منفی و قیمت 93 تومان به کار خود پایان داد.

    با توجه به آمار خوب تولید و فروش خودرو  و سایپا دو سال اخیر و قطعی و اجرایی شدن قراردادهای بین المللی با شرکای اروپایی، افت شدید قیمتهای این گروه بر جذابیت آنها افزوده، امروز خزامیا در قیمت پایانی 78 تومان، خکاوه 79 تومان، ورنا 101 تومان و

    خرینگ 82 تومان به کار خود پایان دادند، به این ترتیب نمادهای بسیاری از گروه خودرو زیر قیمت اسمی معامله می‌شوند.

    در جریان معاملات امروز نماد خبهمن پس از رشد در حوالی صفر مثبت با قیمت 211 تومان جهت برگزاری مجمع ساالیانه متوقف شد.

    نمادهای خساپا و خاور هنوز متوقف هستند که توقف خصوصا نماد خساپا تاثیر منفی بر روند معاملات گروه گذاشته است.

    در این روز نمادهای ختراک و خاذین نیز کشف قیمت نشدند و در طرف مقابل دو نماد خلنت و خکمک با رشد تا آستانه مثبت کامل صف خرید شدند و نماد خموتور همانطور که اشاره شد با افت نزدیک 5 درصدی در قیمت 320 تومان پایانی و در آستانه صف فروش، منفی ترین نماد گروه شد.

    برچسب ها